//

vragen over mijn camera kan iemand mij helpen

vragen over mijn camera kan iemand mij helpen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik gebruik al een tijdje een ihone 4S waar ik erg tevreden over ben. maar tog heb ik en paar vragen vraag 1 er zou ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-01-12, 21:44
mschmidtwegenbouw mschmidtwegenbouw is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: hoofd stad
Berichten: 23
Standaard vragen over mijn camera kan iemand mij helpen

ik gebruik al een tijdje een ihone 4S waar ik erg tevreden over ben. maar tog heb ik en paar vragen vraag 1 er zou een mogelijk heid moeten zijn om van uit scherm beveiliging direct de camera te kunnen gebruiken kan iemand mij vertellen hoe. want als ik nu op een volume knop druk gebeurt er niks. ik gebruik wel een beveiliging code

vraag 2
met mijn supersonisch snelle ihone 4s zou ik super snel foto's moeten kunnen nemen maar steeds als ik een foto maak moet hij eerst ongeveer 2 seconden scherp stellen. is dit normaal of zit het in mijn instellingen? met als gevolg dat als ik snel iets moet vast leggen dat de fotos erg wazig zijn. ik zie ook regelmatig in de app store apps die je camera zouden verbeteren heef iemand hier ervaring mee
vraag 3
als ik foto's maak en ik zet mijn flitser aan dan gaat hdr uit zet ik hdr aan gaat mijn flitser uit

Laatst gewijzigd door mschmidtwegenbouw; 03-01-12 om 23:16.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-01-12, 21:56
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mschmidtwegenbouw Bekijk bericht
ik gebruik al een tijdje een ihone 4S waar ik erg tevreden over ben. maar tog heb ik en paar vragen vraag 1 er zou een mogelijk heid moeten zijn om van uit scherm beveiliging direct de camera te kunnen gebruiken kan iemand mij vertellen hoe. want als ik nu op een volume knop druk gebeurt er niks. ik gebruik wel een beveiliging code

vraag 2
met mijn supersonisch snelle ihone 4s zou ik super snel foto's moeten kunnen nemen maar steeds als ik een foto maak moet hij eerst ongeveer 2 seconden scherp stellen. is dit normaal of zit het in mijn instellingen? met als gevolg dat als ik snel iets moet vast leggen dat de fotos erg wazig zijn. ik zie ook regelmatig in de app store apps die je camera zouden verbeteren heef iemand hier ervaring mee
1)2keer snel op de homebutton duwen dan verschijnt vooraan meteen da cameraatje en ga je meteen naar je camera.

2)das normaal; een foto scherp stellen vind ik belangrijk, krijg je meestal mooiere foto's/kwaliteit. Snel een foto trekken is te riskant, eerst snel effe op je scherm tikken op de plaats die je wil.
  #3  
Oud 03-01-12, 21:58
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

En die apps die je camera dramatisch zouden verbeteren...Daar zou ik niet te veel van geloven...
  #4  
Oud 03-01-12, 22:55
RobinM RobinM is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Oarns in Oaveriessel
Berichten: 43
Standaard

Bericht wat ik in je andere topic ook heb geplaatst (dezelfde):

Dat scherpstellen duurt nou eenmaal even, 2 sec. is overigens niet veel. En apps die je camera kunnen verbeteren is ook nep, softwarematig kan je de camera geen betere foto's laten maken (helaas). Wel kun je naderhand de foto's bewerken d.m.v. Instagram,Snapseed en Adobe maar daar zit natuurlijk ook wel weer een limiet aan. Meestal kun je alleen filters toepassen en eventueel de basis parameters bewerken. Heeft natuurlijk te maken met de rekenkracht van het toestel.
  #5  
Oud 03-01-12, 23:11
mschmidtwegenbouw mschmidtwegenbouw is offline
• iOS 6.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: hoofd stad
Berichten: 23
Standaard dank je voor je snelle reactie

andere vraag als ik foto's maak en ik zet mijn flitser aan dan gaat hdr uit zet ik hdr aan gaat mijn flitser uit moet ik het hier ook maar mee doen of weet je daar wel een oplossing op
  #6  
Oud 03-01-12, 23:48
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mschmidtwegenbouw Bekijk bericht
andere vraag als ik foto's maak en ik zet mijn flitser aan dan gaat hdr uit zet ik hdr aan gaat mijn flitser uit moet ik het hier ook maar mee doen of weet je daar wel een oplossing op
Klopt..is niks aan te doen...

HDR (high dynamic range) werkt alleen bij voldoende licht...iets wat de LED-flits van je iPhone niet kan leveren...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Kan iemand mij helpen? JroisRuss Jailbreak 10 11-07-10 14:35
Kan iemand mij helpen over mijn iPhone? please iso iPhone algemeen 15 30-12-09 18:11
Kan iemand mij helpen over mijn iPhone?PLEASE!! iso Archief 4 23-12-09 10:13
kan iemand mij helpen lucandjet Archief 1 15-07-08 18:48
Kan iemand mij helpen wil graag mijn Iphone tunen q_ariens Jailbreak apps en thema's 0 10-10-07 19:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.