//

iPhone updaten op andere pc?

iPhone updaten op andere pc? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn nicht heeft een iPhone 4.0 en wilt deze graag updaten, maar dit lukt al maanden niet op haar eigen (windows) laptop omdat iTunes hier ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-01-12, 23:03
misssonnepon misssonnepon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard iPhone updaten op andere pc?

Mijn nicht heeft een iPhone 4.0 en wilt deze graag updaten, maar dit lukt al maanden niet op haar eigen (windows) laptop omdat iTunes hier telkens vast loopt. Kan zij haar iPhone ook bij mij op mijn iMac updaten of is zij dan al haar gegevens (muziek etc.) kwijt? Bij de Apple store hadden ze dit aan haar verteld, maar dit lijkt me sterk want dan zou je niets meer aan je iPhone hebben als je een andere computer aan zou schaffen. Dus mijn vraag is of zij via mijn computer kan inloggen op haar iTunes account en dan kan updaten.

Hopelijk kan iemand me antwoord geven. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-01-12, 23:15
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Als je de iPhone via jouw Mac update is ze ten eerste al haar gegevens kwijt en zal ze alleen kunnen syncen met jouw Mac.
  #3  
Oud 06-01-12, 23:20
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Psies.

Ik zou eerst eens tijd en moeite steken in onderhoud/updaten van je laptop met een goedwerkende iTunes!
Daarna updaten vanaf die laptop.
Kost tijd, maar dan heb je ook wat
  #4  
Oud 06-01-12, 23:21
misssonnepon misssonnepon is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Klopt maar de laptop is naar de ***** en ze gaat 'm weg doen. Ze wilt een iPad aanschaffen dus is de vraag of het uberhaupt mogelijk is een update te doen op een andere computer/ipad. Maar goed, als ze dan al haar gegevens kwijt is, is het jammer.

Als zij dus zelf een nieuwe laptop aanschaft is ze ook alles kwijt. Flink balen dan
  #5  
Oud 06-01-12, 23:26
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Reservekopie maken via haar eigen iTunes, deze even vinden in verkenner.
* Windows XP: C:\Documents and Settings\(gebruikersnaam)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\
* Windows Vista en Windows 7: C:\Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\

Deze reservekopie op de nieuwe laptop/pc zetten en deze via iTunes terug zetten, dan heeft ze haar gegevens weer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 3G naar 4.2.1 moeten updaten i.v.m dataproblemen updaten? Tom! Jailbreak 0 17-12-10 21:38
andere iphone peter1968 Archief 1 12-01-10 19:56
UILabel updaten vanuit andere class Niels2678 Ontwikkelen voor iOS 18 05-10-09 12:42
andere foto,s op iphone rons Archief 1 17-04-08 22:54
Eerst updaten naar 1.1.2 of andere guide? jeltsinneckebroek Archief 2 19-11-07 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.