Backlight defect discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, mijn backlight is stuk weet iemand waar je dat het beste kunt maken? of wat ik kan doen het betreft een iphone 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backlight defect
hallo allemaal,
mijn backlight is stuk weet iemand waar je dat het beste kunt maken? of wat ik kan doen het betreft een iphone 3g geen jailbrake gr sander |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nieuw lcd laten plaatsen
|
|
|||
|
|||
Goede ervaring met iPhone Reparatie iPad & iPod Reparatie ISN Service NL (weet niet of het plaatsen van links hier is toegestaan, in verband met eigen reparatie service van iPc) Telefoon opsturen, ze onderzoeken hem gratis (als je hem laat repareren daar) en binnen enkele dagen heb je hem weer terug.
Zeker als je niet helemaal zeker weet wat stuk is, op sturen naar een erkende reparateur, in plaats van zelf met eBay reparatie setjes te gaan klooien! Groet! ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 januari 2012 om 19:34 ---------- Daarnaast zou ik even afwegen of je 3G het wel waard is om gerepareerd te worden. Er zijn vast wat goeie aanbiedingen op eBay/Marktplaats (pas wel op met 2e hands iPhone's!!) om aan een 3GS/4 te komen. Zeker de betere gebruikerservaring van een 3GS t.o.v. een 3G maakt het het upgraden waard! Succes! |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties, ik zal is kijken of ik nog wat aanbiedingen zie, anders laat ik hem denk maken voor 50 euro.
gr sander |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backlight iphone 3gs defect | ronneke200 | iPhone algemeen | 42 | 10-10-12 15:25 |
Defect iPhone omgeruild voor een defect iPhone | sinanyavuz | Odido (T-Mobile) | 16 | 31-03-12 13:14 |
Defect Backlight door waterschade | tjizzie | iPhone algemeen | 2 | 03-08-11 21:49 |
Geen backlight | Yionix | iPhone algemeen | 2 | 02-05-10 19:25 |
Backlight | Simba101 | iPhone algemeen | 3 | 25-05-09 17:02 |
|
|