iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 "Beperkt netwerk" (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/109379-iphone-4-beperkt-netwerk.html)

Stijnosz 10-01-12 21:11

Iphone 4 "Beperkt netwerk"
 
Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!

Mvg Stijn

kuotje 10-01-12 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnosz (Bericht 758274)
Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!

Mvg Stijn

Naar de winkel gaan en een nieuwe vragen...

apotheosis 11-01-12 17:07

Mja, als het echt niet op te lossen valt, dan moeten ze maar een andere geven.
Lukt het al op andere z'n Wi-Fi netwerk? Als dat wel het geval is dan weet je dat het aan een instelling bij je thuis zal liggen, helaas ben ik zelf geene krak in die dingen.

Trallaa 11-01-12 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Stijnosz (Bericht 758274)
Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!

Mvg Stijn

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 758292)
Naar de winkel gaan en een nieuwe vragen...

yup, had zelf problemen met het geluid, terug naar de winkel, hoe wat waarom en met een andere telefoon naar huis gegaan. Opgelost:)

jpwg001 11-01-12 18:55

Kan ook aan de simkaart liggen. Vraag eens of ze je die een nieuwe schenken. Probeer dan nog eens.

kuotje 11-01-12 19:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Trallaa (Bericht 758618)
yup, had zelf problemen met het geluid, terug naar de winkel, hoe wat waarom en met een andere telefoon naar huis gegaan. Opgelost:)


Mooi!

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 (Bericht 758619)
Kan ook aan de simkaart liggen. Vraag eens of ze je die een nieuwe schenken. Probeer dan nog eens.

Te laat

jpwg001 11-01-12 19:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 758624)
Mooi!



Te laat

Wat te laat?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:27.