Iphone 4 "Beperkt netwerk" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 "Beperkt netwerk"
Ik heb vandaag mij een iPhone 4 aangeschaft, nu blijkt dat ik wel providers kan ontvangen, en instellen wat mijn provider is (B Mobistar) Maar dan komt er "Het geselecteerde moviele netwerk is beperkt".. Ook kan ik mijn Wi-Fi ontvangen, w8woord ingeven en connecteren maar kan niet op internet of op gelijk wat dat met internet heeft te maken. Ik heb vanalles geprobeert, netwerkinstellingen resetten, itunes softwar upgedate, iPhone software upgedate en herinstalleerd.. Help aub? ik word er gek van!
Mvg Stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Mja, als het echt niet op te lossen valt, dan moeten ze maar een andere geven.
Lukt het al op andere z'n Wi-Fi netwerk? Als dat wel het geval is dan weet je dat het aan een instelling bij je thuis zal liggen, helaas ben ik zelf geene krak in die dingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kan ook aan de simkaart liggen. Vraag eens of ze je die een nieuwe schenken. Probeer dan nog eens.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mooi! Te laat |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk" | steefdeb | iPhone algemeen | 1 | 06-10-10 19:03 |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|