//

iphone op nieuwe computer nadat mijn mac is gestolen?!

iphone op nieuwe computer nadat mijn mac is gestolen?! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen!! ik heb alleen mijn iphone en ipod nog... hoe krijg ik: 1. apps 2. foto's 3. muziek (kan volgens mij niet) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-09-11, 20:43
markustorenstra markustorenstra is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard iphone op nieuwe computer nadat mijn mac is gestolen?!

wie kan mij helpen!!
ik heb alleen mijn iphone en ipod nog... hoe krijg ik:
1. apps
2. foto's
3. muziek (kan volgens mij niet)
4. contacten ed

over naar mijn nieuwe mac....

heb wel iets kunnen vinden als je je oude mac nog hebt maar niets over als je deze niet meer hebt...

mijn iphone staat echt vol met van alles, wil graag dit op mijn nieuwe mac.

dank!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-09-11, 21:27
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

iets met deze computer toestaan in itunes
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #3  
Oud 29-09-11, 21:29
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Inloggen met je Apple ID in iTunes op je desktop / computer.
iTunes machtigen 'op deze computer' (menu Store).

iDevice aansluiten op je nieuwe mac. Niet synchroniseren. Dus weigeren als iTunes daar om vraagt, of in iTunes 'automatisch synchroniseren bij aansluiten apparaat' uitvinken. iTunes zal ook waarschuwen dat deze iPhone met een andere computer is gesynchroniseerd, en dat de iPhone eerst gewist zal worden als je doorgaat.

Dan zie je links in beeld (in iTunes) je iPhone / iPod onder 'Apparaten' (boven de playlists). Rechtermuisklik erop: 'maak reservekopie'. Die heb je dan maar mooi vast. Mocht er toch iets misgaan, de volgende stappen, dan kun je je iPhone herstellen en/of in ieder geval deze reservekopie terugzetten.

Dan: klik op 'zet aankopen van [naam iPhone] over' vanuit het menu Bestand (windows) of Archief (OSX) (nog steeds in iTunes)

Nu wordt je in iTunes aangekochte muziek en apps (incl. savedata) overgezet naar je iTunes bibliotheek. Ik weet even niet meer hoe het gaat met de rest van je muziek.

Foto's kun je gewoon zonder iTunes importeren met elke foto applicatie voor de desktop, ik gebruik zelf iPhoto, die ziet de iPhone gewoon als camera.

Contacten: ga in iTunes naar het eerste tabblad; daar kun je aanvinken hoe en of contacten gesynchroniseerd moeten worden. Kies voor synchroniseren en vink de optie aan dat de eerste keer de contacten op je computer worden vervangen door die van je iPhone.

Zo moet het lukken.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 29-09-11 om 21:37. Reden: aangevuld
  #4  
Oud 29-09-11, 21:52
xi8ndragon xi8ndragon is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Locatie: nederland
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar xi8ndragon
Standaard

Of download sharepod (alleen voor muziek videos en podcasts)
  #5  
Oud 29-09-11, 22:27
markustorenstra markustorenstra is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

ik krijg die optie niet als ik met rechter muis op iphone sta... waar zou dat aan kunnen liggen?!
maar thanx alvast voor het idee dat het gaat lukken!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 22:33 ----------

je moet ctrl toets ingedrukt houden...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 september 2011 om 23:09 ----------

ik zie de optie voor mijn contactpersonen niet. alleen van mac naar iphone en niet van iphone naar mac?! wie kan daar nog mee helpen?!
  #6  
Oud 11-01-12, 20:31
TomHaag TomHaag is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Zandvoort
Berichten: 1
Standaard

Hoi. Zit al tijden met hetzelfde probleem. Dit eerkt dus ltijd als je bestanden van ipod, iphone en ipad over wil zetten op b.v. Een nieuwe "lege" imac. Ik heb nu een oudere laptop met windows maar ga een nieuwe Imac kopen. Ipod, iphone en ipad taan vol met agenda's, contacten, muziek (3500 nummers) e.d. Ben bang dat alles weg is. Ik weet dan synchr. niet werkt. Kunnen jullie bevestigen dat bovengenoemde methode werkt? Bvd. Tom
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? patriciavandun Muziek, foto & video 1 12-02-11 18:18
Na Restore van Mac, Kan ik mijn nieuwe gegevens niet meer terug syncen! Bobbyoriginal iTunes 0 02-04-10 02:29
Kan geen verbinding meer maken, nadat collega nieuwe PCverbinding heeft gemaakt Romien iPhone algemeen 0 23-03-10 16:31
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) meul iTunes 3 29-12-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:38.