//

Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk"

Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, op de iphone kun je de gegevens van je mobiele netwerk zien, Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Daar zie je 2 dingen, Verstuurd en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-10-10, 12:55
steefdeb steefdeb is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 3
Exclamation Hoe zit het met "Gegevens mobiele netwerk"

Hallo,
op de iphone kun je de gegevens van je mobiele netwerk zien, Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Daar zie je 2 dingen, Verstuurd en ontvangen.
Over wat voor een periode wordt dit gemeten?
Want dat kan ik nergens vinden en als ik hem een keer opnieuw opstart wordt hij ook niet op nul gezet bijvoorbeeld.
Als ik een mobiel data abonnement heb met 500 mb datalimiet, geldt dit dan voor Verstuurd, ontvangen of beide?
Misschien een beetje veel vragen te gelijk, sorry daarvoor

Bvd

Steef
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-10, 19:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door steefdeb Bekijk bericht
Hallo,
op de iphone kun je de gegevens van je mobiele netwerk zien, Instellingen -> Algemeen -> Gebruik. Daar zie je 2 dingen, Verstuurd en ontvangen.
Over wat voor een periode wordt dit gemeten?
Want dat kan ik nergens vinden en als ik hem een keer opnieuw opstart wordt hij ook niet op nul gezet bijvoorbeeld.
Als ik een mobiel data abonnement heb met 500 mb datalimiet, geldt dit dan voor Verstuurd, ontvangen of beide?
Misschien een beetje veel vragen te gelijk, sorry daarvoor

Bvd

Steef
Het probleem met deze is dat je altijd zelf op tijd op nul moet gaan zetten wat je verbruik betreft.
Je kan dan je verbruik zien van upload en download,uiteraard moet je deze optellen deze beide voor je totale verbruik.
Maar normaal gezien hebbe de dag van vandaag toch alle providers zelf zo'n service waar je je verbruik kan nagaan?
Als ik klik op stel gegevens opnieuw in dan staan mijn tellers terug op nul.
Ga maar eens naar instellingen-algemeen-verbruik, onderaan zie je dat staan; stel gegevens opnieuw in, als je daarop klikt dan staan ze terug op nul je tellers van download en upload.
Natuurlijk als je dit toch via dit wil nagaan moet je op de juiste nieuwe dag dit doen he .Als je terug van dag 1 begint bedoel ik om dan zo zo goed mogelijk je verbruik na te gaan .

Ik hoop je er wat aan uitgeraakt want ik ben geene goeie om het uit te leggen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SMS'jes van een onbekend nummer met het bericht "Use Retrieval Failed" ? Screamin_Eagle103 iPhone algemeen 3 21-12-10 11:45
Hoe gaat iPhone om met "Prive" afspraken FunFactory iTunes 1 21-02-10 21:03
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Wie heeft er evaring met het "apn change" programma voor de iphone sjaak75 Archief 1 12-07-09 13:30
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:41.