Witte scherm probleem !! help aub :). discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iphone 3g liggen met een witte scherm probleem.. De telefoon is op 4.2.1. , verder lukt het niet om hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Witte scherm probleem !! help aub :).
Beste mensen,
Ik heb een iphone 3g liggen met een witte scherm probleem.. De telefoon is op 4.2.1. , verder lukt het niet om hem te rebooten ... of DFU mode herstellen via itunes... Ik heb de telefoon niet laten vallen en ook geen waterschade. Ik heb echt alles geprobeerd.. maar niks werk.. Ik had wel een keer op de een of andere manier de iphone te praat gekregen en toen deed hij het.. maar als ik hem lockte kreeg ik weer dat witte scherm .... Maar bleek dat homeknop kapot was dus had ik die vervangen en nu alleen maar witte scherm weer... HELP @! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
home button en powrbutton 10 sec indrukken reset
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat gebeurd er als je hem probeert te rebooten? Als het wit blijft zou ik de 2 knoppen gewoon 5+ minuten ingedrukt proberen te houden terwijl die aan de oplader zit. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 januari 2012 om 12:52 ---------- oh, Itunes herkent mijn iphone alleen in herstel-modus... Maar niet wanner hij aan is en witte scherm heeft.... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Witte puntjes in scherm iPhone 4 | ruudcnl | iPhone algemeen | 6 | 18-09-13 18:03 |
iphone 3gs witte scherm! | dynamo | iPhone algemeen | 8 | 10-01-12 11:47 |
Witte puntes in het scherm | henque | iPhone algemeen | 4 | 01-11-11 22:06 |
iPhone: witte scherm en reageert op niks | latormenta | Jailbreak | 8 | 11-03-09 11:16 |
Zwart scherm met witte letters | robinspeijer | Archief | 3 | 17-02-08 09:08 |
|
|