Netwerk valt weg wanneer batterij op 45% van zijn capaciteit komt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey daar, Ik zit met een vreemd probleem. Ik heb een Iphone 3G en wanneer de batterij onder de 50% van zijn capaciteit gaat (ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Netwerk valt weg wanneer batterij op 45% van zijn capaciteit komt
Hey daar,
Ik zit met een vreemd probleem. Ik heb een Iphone 3G en wanneer de batterij onder de 50% van zijn capaciteit gaat (ongeveer op 45%) valt het netwerk weg en krijg ik de melding no service... Iemand die iets weet ivm met dit probleem? Alvast bedankt voor de reacties en hopelijk kunnen jullie mij helpen ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
batterij, geen service, netwerk |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Netwerk valt na een half uur oid weg | fllex | Unlock | 3 | 25-10-11 12:49 |
Netwerk valt weg na een paar uur | patjedb | iPhone algemeen | 2 | 21-10-11 11:03 |
HELP! Na downgrade van 4.0 naar 3.1.3 valt T-mobile netwerk steeds weg! | 020informatie | Odido (T-Mobile) | 0 | 20-02-11 00:14 |
vodafone netwerk valt weg... | nekebokker | Vodafone | 9 | 02-01-10 12:09 |
Capaciteit van de batterij! | Ganosius | iPhone algemeen | 11 | 23-04-08 05:39 |
|
|