//

iPhone 4s via Hi

iPhone 4s via Hi discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn abonnement loopt over 3 maanden af en daarom mag ik nu al een nieuw abonnement afsluiten bij een andere aanbieder. Op dit moment heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-01-12, 18:34
LukaszMatwij LukaszMatwij is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard iPhone 4s via Hi

Mijn abonnement loopt over 3 maanden af en daarom mag ik nu al een nieuw abonnement afsluiten bij een andere aanbieder. Op dit moment heb ik Vodafone en ik wil overstappen naar een abonnement van Hi in combinatie met een iPhone 4s. Ik vroeg mij echter af of ik op het moment dat ik de iPhone 4s geleverd krijg, ik mijn Vodafone abonnement erop kan gebruiken. Of zal deze telefoon een simlock hebben waardoor dat niet kan? Is er nog een verschil tussen het bestellen bij Hi zelf of bij een website als Studentmobiel.nl? Toen ik mijn iPhone 3GS bij phoneshop.nl bestelde kreeg ik namelijk wél een simlockvrij toestel geleverd.

Ik weet dat ik sowieso mijn SIM-kaart moet inruilen voor een micro-SIM. Ik heb gelezen dat dit gewoon in de winkel van Vodafone kan, klopt dat?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-12, 19:55
dicbro dicbro is offline
• iOS 9.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 141
Standaard

Waarom bel je die bedrijven niet gewoon? Of is dat ouderwets gedacht van mij.
  #3  
Oud 22-01-12, 19:56
LukaszMatwij LukaszMatwij is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Omdat het zondag is, haha. Maar ik ben er inmiddels achter dat op phoneshop.nl simlockvrije toestellen worden aangeboden en dat de prijs die je per toestel moet bijbetalen ook nog eens lager is dan die van Hi.
  #4  
Oud 22-01-12, 20:03
flydijk flydijk is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 15
Standaard

gewoon ff langs gaan de in de winkel en je hebt antwoord.
Tenminste als de verkoper ook verstand heeft van telefoons, inplaats van kippevleugels omdat hij doordeweeks in een slager werkt !
  #5  
Oud 23-01-12, 13:03
iPimp iPimp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 80
Standaard

offtopic:
worden iphone 4s geleverd met simlock?

ontopic:
via studentmobiel enzo sluit je (indirect) gewoon hetzelfde contract af Je vodafone simkaart zul je moeten (laten) vervangen voor een microsim model inderdaad, maar verder kun je gewoon gebruik blijven maken van je contract. Je moet toch ook gewoon blijven betalen? ;p
  #6  
Oud 23-01-12, 13:35
LukaszMatwij LukaszMatwij is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik snap wel dat ik gebruik kan maken van mijn Vodafone abonnement, ik vroeg me alleen af of dat ook kon in het door Hi geleverde toestel, de 4S dus. Dat kan dus niet, omdat Hi de iPhone 4S met een simlock levert. Met die reden ga ik mijn iPhone 4S én nieuwe Hi-abonnement afsluiten via phoneshop.nl. Zij leveren namelijk wél simlockvrije toestellen, ook al sluit je via hun daarbij een abonnement bij een provider af. Het toestel is daarnaast ook nog eens 50 euro goedkoper dan bij Hi zelf, dus dat is ook mooi meegenomen.
  #7  
Oud 23-01-12, 14:29
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LukaszMatwij Bekijk bericht
Ik snap wel dat ik gebruik kan maken van mijn Vodafone abonnement, ik vroeg me alleen af of dat ook kon in het door Hi geleverde toestel, de 4S dus. Dat kan dus niet, omdat Hi de iPhone 4S met een simlock levert. Met die reden ga ik mijn iPhone 4S én nieuwe Hi-abonnement afsluiten via phoneshop.nl. Zij leveren namelijk wél simlockvrije toestellen, ook al sluit je via hun daarbij een abonnement bij een provider af. Het toestel is daarnaast ook nog eens 50 euro goedkoper dan bij Hi zelf, dus dat is ook mooi meegenomen.
Dan kan je HI kaart er ook in. Je kunt hem ook zelf knippen. Heb ikzelf ook gedaan. Even in een willekeurige telecomwinkel een adapter van Micro-sim naar Mini-sim vragen. Heb je meteen het juiste formaat te pakken.
  #8  
Oud 23-01-12, 16:45
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jpwg001 Bekijk bericht
Dan kan je HI kaart er ook in. Je kunt hem ook zelf knippen. Heb ikzelf ook gedaan. Even in een willekeurige telecomwinkel een adapter van Micro-sim naar Mini-sim vragen. Heb je meteen het juiste formaat te pakken.

Als het goed is krijg je gewoon een micro sim geleverd als je een Iphone 4S besteld met een Hi abbo, daarvoor hoef je echt niet te knippen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:39.