hangen in logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo , gistermiddag moest ik mijn ipod rebooten, en sinds daar blijft het apple logo hangen ik heb em de hele nacht aan gelaten, , ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hangen in logo
hallo ,
gistermiddag moest ik mijn ipod rebooten, en sinds daar blijft het apple logo hangen ik heb em de hele nacht aan gelaten, , help mee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja hij is gejailbreakt maar ik kan die iphone browser niet instaleren want ik kan niet op de ipod komen want hij oopt vas in het apple logo DOM?????
|
|
||||
|
||||
iphonebrowser moet je op je pc installeren ...
Dan aansluiten met een kabeltje en via iphonebrowser de stappen volgen in de link hierboven. |
|
|||
|
|||
mijn iphone browser doet het net een error ofzo
|
|
||||
|
||||
Misschien handig als je ook zegt welke error ...
|
|
|||
|
|||
an error has occured during load error text kan ddl itunesmobiledevice.dll niet laden kan opgegeven procedure niet vinden (itzondering van HRESULT: 0x8007007f). the program wil now exit sorry please report this online
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Welke versie van windows heb je?
Probeer voor vista iPhonebrowser 1.9.3 Voor XP 1.9.1 |
|
|||
|
|||
hij doet het al lang weer
|
|
|||
|
|||
Zou je ook neer kunnen zetten wat mogelijk de oplossing geweest zou kunnen zijn?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: apple logo blijft hangen | volkarnhem | Jailbreak | 1 | 29-08-11 23:21 |
Blijft hangen op Apple logo | OiP | Archief | 1 | 28-04-09 23:48 |
Blijf hangen op Apple logo | papa-joeri | Unlock [archief] | 2 | 09-02-08 18:19 |
|
|