Code doorsturen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik wil met mijn i phone in bellen op een centrale en daarna codes in voeren om een hek te openen. Met een gewone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Code doorsturen
Hallo
Ik wil met mijn i phone in bellen op een centrale en daarna codes in voeren om een hek te openen. Met een gewone gsm lukt dit door pauzes in te voeren na het inbellen .maar met iPhone lukt dit niet. Kan iemand me verder helpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat lukt niet dan? Omschrijf je probleem eens duidelijker. Heb je geen toetspad? Geeft je toestel geen dtmf tonen door?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het nummer dat ik bel is opgeslagen in contacten de codes die moeten worden gestuurd staan achter het telefoon nummer bijvb nummer 056345678p#1000#553722# De p staat voor pauze 1000 toegangscode En juist deze codes doorsturen lukt niet. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd.met de 'p' van pauze Hartelijk dank voor u antwoord Niklaas |
|
|||
|
|||
Die "p" is een Hayes code uit het voorhistorisch tijdperk van de 300 en 1200 Baud telefoonmodems.
Kijk eens in onderstaande link: iPhone: Understanding phone features |
|
|||
|
|||
Doorkiesnummers op de iPhone bellen - iPhone - iPhoneclub.nl Heb je hier iets aan?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms doorsturen | dmt2011 | iPhone algemeen | 4 | 04-09-11 22:03 |
Apps doorsturen | JongeJurist | iPhone Apps | 3 | 08-02-11 15:40 |
mail doorsturen | superjacky | iPhone algemeen | 7 | 22-02-10 09:42 |
Sms doorsturen | mriek | iPhone algemeen | 30 | 08-01-09 15:14 |
Doorsturen mail | BruceSV | iPhone algemeen | 2 | 16-08-08 05:28 |
|
|