iphone unlocken? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb sinds gisteren een nieuwe versie van iphone erop gezet (5.0.1) maar heb mijn simkaart erin gedaan en nu doet mijn internet het niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone unlocken?
ik heb sinds gisteren een nieuwe versie van iphone erop gezet (5.0.1) maar heb mijn simkaart erin gedaan en nu doet mijn internet het niet meer.?
iemand oplossing? mijn telefoon update nummer is( 04.11.08) mvg joey |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
maar je kan wel bellen en sms'en?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zegt de telefoon dat je geen mobieledata abbo hebt??
|
|
|||
|
|||
Ik heb een duitse telefoon van t mobile .
modemfirmware 04.11.08 heef altijd goed gewerkt met 5.0 maar heb hem laten vallen en scherm was kapot . heb deze laten vervangen maar de telefooon starte niet meer op untehered zeggen ze. heb de telefoon geupdate naar 5.0.1 en nu vind hij geen netwerk meer .( kan serverlijst niet laden). heb er een jailbreak overheen gezet met ultrasnow maar nog steeds geen service.. |
|
|||
|
|||
heb je niet een losse connector in je telefoon die niet goed zit na het vervangen van het scherm klinkt als gewoon geen antenne
|
|
|||
|
|||
Het kan ook aan de compatabiliteit van Ultrasn0w ten opzichte van je baseband of 5.0.1 liggen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
wat ik begrijp heeft hij last van geen service en kan deze geen netwerklijst laden . basband 04.08.11 is momenteel niet compatibel met ultrasnow op een 5.0.1 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone unlocken | mus38 | iPhone algemeen | 1 | 25-05-10 18:50 |
Iphone unlocken? | miketennis | Archief | 1 | 01-03-10 16:51 |
Iphone 3G US te unlocken? | rwesterh | Archief | 1 | 03-11-08 15:00 |
unlocken iphone | big apple | Unlock [archief] | 8 | 27-04-08 17:04 |
iPhone unlocken | Melissa | Unlock [archief] | 1 | 04-02-08 14:25 |
|
|