iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Agenda: Oude afspraken > 3 mnd weg (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/111243-agenda-oude-afspraken-3-mnd-weg.html)

inkieping 01-02-12 21:05

Agenda: Oude afspraken > 3 mnd weg
 
Tot mij grote schrik zijn al mijn oude afspraken > 3 maanden verdwenen uit mijn iphone agenda :mad:. Ik kan geen instelling vinden waarin ik mijn oude afspraken kan behouden. Verder heb ik mijn agenda niet gesynchroiseerd. Wie kan mij helpen om mijn oude afspraken terug te krijgen en het verwijderen daarvan te stoppen?

hannahkramer 29-03-12 01:37

Ik heb hetzelfde probleen en was op zoek naar hetzelfde antwoord... Heeft iemand een idee of oplossing?

ButcherJF 29-03-12 07:19

In Instellingen/E-mail, contacten en agenda/Agenda's/Synchroniseer heb je een aantal mogelijkheden voor een termijn.

hannahkramer 30-03-12 12:44

Dank! Overheen gekeken ;) Soms is het leven simpel! Super!!

hanvansteijn 18-06-12 19:32

weet iemand een manier om de afpraken ouder dan 3 mnd terug te zetten op de ihone

hannahkramer 19-06-12 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 783643)
In Instellingen/E-mail, contacten en agenda/Agenda's/Synchroniseer heb je een aantal mogelijkheden voor een termijn.

Zeker; geleerd van Butcher. Zie aanwijzing hierboven. Als je de termijn van je agenda aanpast in de instellingen en daarna synchroniseert verschijnen ze weer.
Succes.

hanvansteijn 20-06-12 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hannahkramer (Bericht 803544)
zeker; geleerd van butcher. Zie aanwijzing hierboven. Als je de termijn van je agenda aanpast in de instellingen en daarna synchroniseert verschijnen ze weer.
Succes.

hartelijk dank voor deze oplossing
helaas komen de oude afspraken niet meer te voorschijn,iemand nog een ander idee
hoor het graag groet han

janfr 24-06-12 15:20

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben bekend met het instellen van de synchroniseer opties (2 weken tot alles). Lang geleden heb ik de synchroniseertijd veranderd van "alles" naar 6 maanden. De reden hiervoor was dat bij "alles" mijn agenda funktie zeer traag reageerde bij het maken van nieuwe afspraken, zowel op mijn ipad2 als op mijn iphone4s. Deze traagheid was opgelost bij het instellen op 6 maanden. Echter, hiermee ben ik mijn agenda afspraken ouder dan 6 maanden kwijt! Dus ook mijn dringende vraag: is er iemand die weet hoe ik mijn oude afspraken terug kan krijgen?

Tburgers 31-08-12 12:58

Ik ben een leek op de ipad. Het registreren op dit forum moest ik drie keer doen voordat het lukte. Maar ik wil Hannah bedanken voor de tip om mijn agenda gegevens weer terug te krijgen.

Markvh 28-08-13 21:32

Iphone 4 geen sync?
 
Hallo,

Ook bij mij verdwijnen de afspraken na een tijdje. Graag volg ik het advies van Butcher (Instellingen/E-mail, contacten en agenda/Agenda's/Synchroniseer) maar ik heb de laatste optie Synchroniseer niet beschikbaar. Heeft iemand tips voor me?

Bedankt,
Mark

wilfrida 06-01-14 17:07

Afspraken kwijt
 
Bedankt Butcher, ik heb ze ook weer terug!

Bincky 15-02-14 22:05

Iemand enig idee hoe je oude afspraken terug haald met weekcal nu Apple Mavericks heeft uitgebracht? Ik zocht me rot in itunes maar nu blijkt agenda en contacten daar weg te zijn. Je kan dus ook niet meer selecteren dat je je afspraken langer wilt bewaren. Alles loopt via icloud alleen gebruik ik icloud niet echt. Ik heb wel gezocht ind e icloud agenda functie maar daar staat de optie niet in.

nance30 16-02-14 12:17

Ik heb mijn iPhone hersteld en geen back-up terug gezet nu dacht ik dat ik mijn notities en agenda afspraken via iCloud op de computer kon inzien maar dit is dus niet het geval:mad: iemand een tip hoe ik dit de volgende keer misschien wel kan zien ?

En wat is een iCloud email adres??

Guest-20180925190238 16-02-14 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 949977)
En wat is een iCloud email adres??

Een e-mail adres dat eindigt op @me.com of @icloud.com. Oude OS X gebruikers kunnen ook nog @mac.com gebruiken.

nance30 17-02-14 07:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 949980)
Een e-mail adres dat eindigt op @me.com of @icloud.com. Oude OS X gebruikers kunnen ook nog @mac.com gebruiken.

Ja oké maar als ik bij iCloud het schuifje omzet van notities dan moet ik dat aanmaken volgens de iPhone.

Guest-20180925190238 17-02-14 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nance30 (Bericht 950074)
Ja oké maar als ik bij iCloud het schuifje omzet van notities dan moet ik dat aanmaken volgens de iPhone.

Dat klopt. :-) Notities is onderdeel van Apple Mail dwz. het transportmechanisme van iCloud Notities is iCloud Mail.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:48.