Agenda: Oude afspraken > 3 mnd weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot mij grote schrik zijn al mijn oude afspraken > 3 maanden verdwenen uit mijn iphone agenda . Ik kan geen instelling vinden waarin ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda: Oude afspraken > 3 mnd weg
Tot mij grote schrik zijn al mijn oude afspraken > 3 maanden verdwenen uit mijn iphone agenda . Ik kan geen instelling vinden waarin ik mijn oude afspraken kan behouden. Verder heb ik mijn agenda niet gesynchroiseerd. Wie kan mij helpen om mijn oude afspraken terug te krijgen en het verwijderen daarvan te stoppen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleen en was op zoek naar hetzelfde antwoord... Heeft iemand een idee of oplossing?
|
|
||||
|
||||
In Instellingen/E-mail, contacten en agenda/Agenda's/Synchroniseer heb je een aantal mogelijkheden voor een termijn.
|
|||
|
|||
Dank! Overheen gekeken Soms is het leven simpel! Super!!
|
|
|||
|
|||
weet iemand een manier om de afpraken ouder dan 3 mnd terug te zetten op de ihone
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Succes. |
|
|||
|
|||
Citaat:
helaas komen de oude afspraken niet meer te voorschijn,iemand nog een ander idee hoor het graag groet han |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben bekend met het instellen van de synchroniseer opties (2 weken tot alles). Lang geleden heb ik de synchroniseertijd veranderd van "alles" naar 6 maanden. De reden hiervoor was dat bij "alles" mijn agenda funktie zeer traag reageerde bij het maken van nieuwe afspraken, zowel op mijn ipad2 als op mijn iphone4s. Deze traagheid was opgelost bij het instellen op 6 maanden. Echter, hiermee ben ik mijn agenda afspraken ouder dan 6 maanden kwijt! Dus ook mijn dringende vraag: is er iemand die weet hoe ik mijn oude afspraken terug kan krijgen?
|
|
|||
|
|||
Ik ben een leek op de ipad. Het registreren op dit forum moest ik drie keer doen voordat het lukte. Maar ik wil Hannah bedanken voor de tip om mijn agenda gegevens weer terug te krijgen.
|
|
|||
|
|||
Iphone 4 geen sync?
Hallo,
Ook bij mij verdwijnen de afspraken na een tijdje. Graag volg ik het advies van Butcher (Instellingen/E-mail, contacten en agenda/Agenda's/Synchroniseer) maar ik heb de laatste optie Synchroniseer niet beschikbaar. Heeft iemand tips voor me? Bedankt, Mark |
|
|||
|
|||
Afspraken kwijt
Bedankt Butcher, ik heb ze ook weer terug!
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee hoe je oude afspraken terug haald met weekcal nu Apple Mavericks heeft uitgebracht? Ik zocht me rot in itunes maar nu blijkt agenda en contacten daar weg te zijn. Je kan dus ook niet meer selecteren dat je je afspraken langer wilt bewaren. Alles loopt via icloud alleen gebruik ik icloud niet echt. Ik heb wel gezocht ind e icloud agenda functie maar daar staat de optie niet in.
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iPhone hersteld en geen back-up terug gezet nu dacht ik dat ik mijn notities en agenda afspraken via iCloud op de computer kon inzien maar dit is dus niet het geval iemand een tip hoe ik dit de volgende keer misschien wel kan zien ?
En wat is een iCloud email adres?? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
afspraken in agenda zetten | dboerma | iPhone algemeen | 7 | 19-11-11 22:24 |
Afspraken uit 2e en 3e agenda naar 1e agenda pushen | gjagils | iPhone algemeen | 0 | 06-07-11 19:11 |
1 agenda: Dubbele afspraken | Rav3n | iPhone algemeen | 2 | 27-03-11 19:02 |
Agenda en externe afspraken | erikbijster | iPhone algemeen | 0 | 29-11-10 11:06 |
Afspraken maken - agenda corrupt | Erwin Geys | iPhone algemeen | 3 | 05-03-10 23:58 |
|
|