iPhone verbreekt gesprek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb de laatste tijd dat mn iphone 4s na een telefoongesprek van ca 20 sec de verbinding verbreekt. Ik hoor dan een aantal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verbreekt gesprek
hoi,
ik heb de laatste tijd dat mn iphone 4s na een telefoongesprek van ca 20 sec de verbinding verbreekt. Ik hoor dan een aantal piepjes alsof er een ander gesprek in de wachtstaat en ik moet opnemen. Verbreken en opnieuw opbouwen werkt dan wel en dan kan ik ook gewoon langer bellen. iemand ervaringen en evt een oplossing. bedankt Lando |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone stopt gesprek en je hoort andere mensen hun gesprek | playkitty | iPhone algemeen | 1 | 04-09-11 21:59 |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
iPhone 4 verbreekt verbinding tijdens bellen e.d. | Hanske333 | iPhone algemeen | 0 | 14-10-10 15:21 |
iPhone verbreekt zelf de synchronisatie(E-Mailaccounts) | viperke | Archief | 1 | 15-01-09 22:20 |
|
|