Game Center data terughalen iPhone 3G? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Mijn vorige iPhone was een iPhone 3Gs waar ik dus ook Game-Center op had. Toen die kapot is gegaan (geluid werkte niet meer en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Game Center data terughalen iPhone 3G?
Hey,
Mijn vorige iPhone was een iPhone 3Gs waar ik dus ook Game-Center op had. Toen die kapot is gegaan (geluid werkte niet meer en trilstand ook niet), heb ik van iemand een iPhone 3G overgekocht. Nu wil ik graag de Game-data uit Game-Center (van Smurfs' Village) terug zien te krijgen. Ik heb toen ik mijn 3Gs had die meerdere keren herstelt en altijd via Game Center mijn save game teruggekregen. Ik zoek dus eigenlijk een manier om aan mijn Game data van Game Center te komen. Deze kan ik dan gemakkelijk terugzetten met een programma zoals iExplorer. Ik hoop écht dat iemand mij kan helpen, ben al lang opzoek naar een oplossing! Alvast bedankt, Gr ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 februari 2012 om 15:01 ---------- Iemand enig idee hoe ik bij Game Center kom?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De 3G ondersteunt geen GameCenter. Flauw hè?
Ik heb destijds wel een jailbreak tweak op m'n iPhone 3G gehad, dat heet 'MyOs' waar je onder andere toch GameCenter mee op je 3G kon zetten. Echter heeft dat bij mij nog nooit gewerkt / is mij nog nooit gelukt. |
|
|||
|
|||
Ik heb Game Center 100% werkend gekregen, als ik Smurfs Village opstart staat er ook: Welcome Back, xxxxxxx . Alleen zijn er nergens save games te vinden! Helaas... Toch bedankt iedereen, ik zal kijken of ik van iemand even een nieuwere generatie iDevice kan lenen om de gegevens even over te zetten.
|
|
||||
|
||||
Met MyOs?
. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
data terughalen 3gs | BartJessica | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 16:08 |
|
|