Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom kan een vriend niet verder dan een maand terug kijken in z'n agenda en ik tot wel een jaar. Instellingen lijken hetzelfde. We gebruiken ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda
Waarom kan een vriend niet verder dan een maand terug kijken in z'n agenda en ik tot wel een jaar. Instellingen lijken hetzelfde. We gebruiken week cal.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
agenda terugkijken in de tijd
Daar zou ik ook wel eens wat meer over willen weten. Ik ervaar ook verschillende waarden bij mijn vrienden met iPhones (3 en 4). Ik zou ook niet weten waar je dat zou kunnen instellen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
merge yahoo agenda met iphone/icloud agenda | schauwers | iCloud | 0 | 23-10-11 23:48 |
externe agenda in gmail plaatsen op standaard agenda ipad | levy | iPad algemeen | 16 | 22-09-11 18:39 |
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda | kees20 | iTunes | 1 | 27-02-11 23:33 |
Outlook agenda overzetten in windows live agenda | wous5 | iPhone algemeen | 2 | 27-07-10 08:57 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|