iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone zonder scherm ontgrendelen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/112665-iphone-zonder-scherm-ontgrendelen.html)

joepiee20 22-02-12 13:57

iPhone zonder scherm ontgrendelen
 
Hallo allemaal,
Ik heb een tijdje geleden mijn iPhone 3g laten vallen, en voor de zoveelste keer was het scherm weer helemaal kapot. Niet alleen het glaasje, ook het touch-schermpje en het lcd schermpje. Ik heb toen mijn iPhone 3g in de doos gestopt en in de kast gelegd. gebruik nu een iPhone 3gs. Maar ik heb nog een paar foto's op mijn iPhone 3g staan die ik toch wel graag op mijn iMac wil zetten. Dus ik heb mijn oude iPhone 3g uit de doos gehaald en aan de computer gehangen. Maar nu zegt iTunes: ''iTunes kan geen verbinding tot stand brengen met de iPhone 'iPhone van Joep', omdat deze met een toegangscode is beveiligd. U moet uw toegangscode op de iPhone invoeren voordat deze met iTunes kan worden gebruikt.'' Best vervelend dus. Ik heb inderdaad een code, maar is er geen andere manier om erop te komen? Maar dan wel op een manier dat ik de foto's enzo nog heb. Nog wat extra info, het is een iPhone 3g zwart 32 GB, heeft 4.3.3 software en is gejailbreakt.

Toegvoeging: de computer waarmee de iPhone 3g mee gesynchroniseerd was, is kapot.

Alvast bedankt!

Joep

jandevoer 22-02-12 14:22

even een schermpje van een andere iphone gebruiken

joepiee20 22-02-12 14:24

RE jandevoer
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 773382)
even een schermpje van een andere iphone gebruiken

is er echt geen andere manier? ik ben niet de handigste :d

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 februari 2012 om 14:31 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jandevoer (Bericht 773382)
even een schermpje van een andere iphone gebruiken

hallo beste jandevoer.
ik heb jou advies opgevolgd en heb het schermpje van mijn iPhone 3g afgehaald. alleen is daarbij een draadje kapot gegaan. het is een draadje met een sticker met nummer 3 erop. is dit een belangrijk draadje?

groetjes Joep

Chrisl 22-02-12 15:46

Volgens mij kun je zonder jailbreak via de verkenner je foto's zien en dus kopieren. Via iPhoneBrowser of explorer kan dit dacht ik. Dan hoef je je iPhone alleen maar aan te hebben.

joepiee20 22-02-12 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 773415)
Volgens mij kun je zonder jailbreak via de verkenner je foto's zien en dus kopieren. Via iPhoneBrowser of explorer kan dit dacht ik. Dan hoef je je iPhone alleen maar aan te hebben.

ik heb een mac, gebruik geen windows, maar in iedergeval bedankt ;)

Chrisl 22-02-12 15:55

Als je de iPhone aansluit, krijg je dan niet een melding op je mac?

Neem toch aan dat je op je mac ook in een soort van verkenner kan?

King1987 22-02-12 16:00

Je moet op je mac Fotolader gebruiken :) Werkt perfect, gebruik ik altijd :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:53.