Geluid overnemen in tomtom tomtom carminat discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een probleem. Ik heb een renault megane estate met een tomtom carminat. De navigatie cq bluethoot neemt de geluiden van mijn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid overnemen in tomtom tomtom carminat
Hallo,
Ik heb een probleem. Ik heb een renault megane estate met een tomtom carminat. De navigatie cq bluethoot neemt de geluiden van mijn iphone 4 niet over waardoor als ik een bericht-mail krijg ik dat niet hoor. Wie weet hoe ik dat weer terug kan krijgen in het begin heeft t wel gewerk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi, je post is al 2 maanden oud. Heb je 't kunnen oplossen?
Ik heb zelf een ander 'probleem', met mijn megane estate (2012 versie) ook met tomtom carminat. Mij lukt het niet om Siri te starten via radio/tomtom/stuur bediening. Met een Parrot carkit lukte dit zonder problemen, maar dus niet in de Megan. |
|
|||
|
|||
Wissel gesprek
Hallo ik heb een nieuwe Renault Megane waar ik tevreden over ben, het enige storende is dat ik geen wisselgesprek kan aannemen. Ik zie en hoor het gesprek 1 keer binnenkomen, en dan gaat het 2e gesprek gelijk door naar mijn voicemail. Ik hoop dat iemand de oplossing heeft!
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Grt Martin |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
|
|