iphone 3gs niet meer bellen/gebeld worden discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een tijdje een iphone 3gs, ik heb een abonnement bij vodafone. Nooit geen problemen gehad. Alleen sinds vandaag kan ik niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 3gs niet meer bellen/gebeld worden
Ik heb al een tijdje een iphone 3gs, ik heb een abonnement bij vodafone. Nooit geen problemen gehad. Alleen sinds vandaag kan ik niet meer gebeld worden (ze krijgen direct mijn voicemail) en ik kan ook niet bellen. Ik heb vodafone al gebeld, ze denken dat het of mijn simkaart (is al een oude) of mijn telefoon het probleem is. Ze sturen met een nieuw simkaartje op.
Ik heb de nieuwste update op mijn iphone. Is er iemand met hetzelfde probleem, en liever heeft iemand dit probleem gehad en is het opgelost? Groetjes Maaike |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wacht even je nieuwe kaartje af. Gebeurt weleens...
|
|
|||
|
|||
Ik bedacht me net dat ik nog een oude nokia telefoon had liggen. Daar doet mijn simkaartje het wel op. Dan kan het toch niet aan mijn simkaartje liggen?
|
|
||||
|
||||
Jawel, de simcardreaders halen nu veel meer gegevens van het kaartje af. Ik heb hetzelfde gehad. Heel vaak netwerkverlies etc. In een oudere Nokia geen enkel probleem. Toen de nieuwe sim er eenmaal was, was het probleem opgelost. Je kaartje zal morgen wel in je bis liggen. Even je kaartje aanmelden en gebruiken maar.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, ik wacht het kaartje af en zal het hier even melden als het is gelukt.
|
|
||||
|
||||
Ja, doe dat... Succes met wachten (duurt altijd lang...).
|
|
|||
|
|||
nou helaas, hij doet het nog steeds niet. Heb het nieuwe sim kaartje erin, ze hebben bij vodafone een harde reset gedaan, heb de fabrieksinstellingen al teruggezet.
Iemand nog ideeen? |
|
||||
|
||||
En een sim van een andere provider (kennis, familielid) even in je iPhone stoppen? Dan is de kruistest compleet, en weet je zeker dat het aan de iPhone ligt.
|
|
|||
|
|||
ik heb er een ander simkaartje ingedaan en die deed het ook niet
|
|
||||
|
||||
Dan ligt het aan je iPhone.... Denk ik.
|
|
|||
|
|||
hoelang duurt het als je hem laat repareren? Weet iemand dat?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone: wel bellen, niet gebeld worden | ssteve | Vodafone | 26 | 28-12-09 19:26 |
Niet bellen/gebeld worden | OG34a | Odido (T-Mobile) | 2 | 19-10-09 10:18 |
Iphone 3g 2.2 Kan niet bellen, wel sms, internet gebeld worden. | niekkremers | iPhone algemeen | 3 | 29-12-08 19:35 |
Kan niet meer bellen of kan niet meer worden gebeld | vincent | iPhone algemeen | 11 | 04-10-08 19:18 |
kan niet gebeld worden, wel bellen | superzemie | Unlock [archief] | 1 | 08-03-08 08:20 |
|
|