Gezocht: SMS-toon Calypso! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, wie kan mij de SMS-toon "Calypso" ( de korte iOS 5 versie) bezorgen? Ik wil deze namelijk ook kunnen instellen voor mijn Whatsapp berichtgeving. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: SMS-toon Calypso!
Hallo,
wie kan mij de SMS-toon "Calypso" ( de korte iOS 5 versie) bezorgen? Ik wil deze namelijk ook kunnen instellen voor mijn Whatsapp berichtgeving. Hoor graag van iemand. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
In bijlage ...
|
|
|||
|
|||
Je hebt mijn dag nu al goed gemaakt. Na 3 dagen Googlen en zoeken realiseer ik me dat ik dit eerder had moeten doen. Bedankt!
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 februari 2012 om 09:36 ---------- Ik dacht het geluid te kunnen veranderen door via iPhone Explorer in de map van WhatsApp.app één van de .caf de overschrijven met eentje van mij. Iemand hier meer verstand van? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 februari 2012 om 09:47 ---------- Te snel geweest, werkt nu prima. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS geluid werkt niet bij herhalen van sms toon (meldingstoon) | naselmoro | iPhone algemeen | 5 | 21-07-11 15:28 |
Sms toon wijzigen | jdenijs | Jailbreak apps en thema's | 97 | 13-07-10 06:48 |
Sms Toon | missvirusje | Archief | 1 | 06-04-09 21:11 |
SMS toon | Peter Wijnants | iPhone algemeen | 3 | 25-12-07 00:17 |
sms toon | noobs | Archief | 1 | 28-09-07 13:12 |
|
|