iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Summerboard werkt niet meer op 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/11349-summerboard-werkt-niet-meer-op-1-1-4-a.html)

Dylan 16-04-08 12:52

Summerboard werkt niet meer op 1.1.4
 
Sinds ik zojuist geupgrade heb van 1.1.3 naar 1.1.4 werkt summerboard niet meer, ik kies een ander thema maar er veranderd niks op me springboard.

Iemand hier een oplossing voor?

Mijn dank is groot!

Dylan 16-04-08 13:36

Edit: heel vreemd, na het installeren van wat anders en een zoveelste herstart was ineens me springboard wel aangepast .. :)

Wat ik alleen al heb sinds 1.1.2 (en verder) dat het telefoon incoontje en sms icoontje beide niet meer mee veranderen, ze blijven dus dat lelijke groene standaard icoon. Is daar een oplossing voor?

Dylan 18-04-08 00:25

Spreek ik chinees of doe ik iets niet volgens de regels van het forum?

50+ views en niet 1 reactie...

pipokoeie 18-04-08 00:31

Ik wil best even reageren hoor.... ik weet het niet :)

in ieder geval succes

ButcherJF 18-04-08 06:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan (Bericht 100260)
Spreek ik chinees of doe ik iets niet volgens de regels van het forum?

50+ views en niet 1 reactie...

Weliswaar in het Chinees, maar de oplossing van je SMB-probleem zit denk ik in Customize 2.0.

Philro 18-04-08 08:59

Via installer wat "themes" downloaden, waarna je vervolgens deze kunt wijzigen waardoor je icoontjes ook mee wijzigen.
Succes,

croiman 19-04-08 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dylan (Bericht 99381)
Edit: heel vreemd, na het installeren van wat anders en een zoveelste herstart was ineens me springboard wel aangepast .. :)

Wat ik alleen al heb sinds 1.1.2 (en verder) dat het telefoon incoontje en sms icoontje beide niet meer mee veranderen, ze blijven dus dat lelijke groene standaard icoon. Is daar een oplossing voor?

summerboard vereist dat je je iphone herstart volledig eer het juist werkt.(of je springboard reset)

Als deze niet mee veranderen met je thema, kun je zelf nog je icoontje maken of zoeken over het net.
En zorg dat het icoontje deze eigenschappen heeft :
naam : icon.png
Grootte : 60 x 60

plaats dan het icoontje in de map applications/MobilePhone.app bijv (als het voor je telefoontje is en vervang daar de standaard, dit alles copieren kun je doen met winscp, iphonebrowser of andere.

Dylan 22-04-08 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 101005)
summerboard vereist dat je je iphone herstart volledig eer het juist werkt.(of je springboard reset)

Als deze niet mee veranderen met je thema, kun je zelf nog je icoontje maken of zoeken over het net.
En zorg dat het icoontje deze eigenschappen heeft :
naam : icon.png
Grootte : 60 x 60

plaats dan het icoontje in de map applications/MobilePhone.app bijv (als het voor je telefoontje is en vervang daar de standaard, dit alles copieren kun je doen met winscp, iphonebrowser of andere.

Wat omslachtig ... :O Maar uitermate bedankt voor deze zeer heldere uitleg (Y)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:11.