Summerboard werkt niet meer op 1.1.4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik zojuist geupgrade heb van 1.1.3 naar 1.1.4 werkt summerboard niet meer, ik kies een ander thema maar er veranderd niks op me springboard. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Summerboard werkt niet meer op 1.1.4
Sinds ik zojuist geupgrade heb van 1.1.3 naar 1.1.4 werkt summerboard niet meer, ik kies een ander thema maar er veranderd niks op me springboard.
Iemand hier een oplossing voor? Mijn dank is groot!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Edit: heel vreemd, na het installeren van wat anders en een zoveelste herstart was ineens me springboard wel aangepast ..
Wat ik alleen al heb sinds 1.1.2 (en verder) dat het telefoon incoontje en sms icoontje beide niet meer mee veranderen, ze blijven dus dat lelijke groene standaard icoon. Is daar een oplossing voor? |
|
||||
|
||||
Spreek ik chinees of doe ik iets niet volgens de regels van het forum?
50+ views en niet 1 reactie... |
|
|||
|
|||
Ik wil best even reageren hoor.... ik weet het niet
in ieder geval succes |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Via installer wat "themes" downloaden, waarna je vervolgens deze kunt wijzigen waardoor je icoontjes ook mee wijzigen.
Succes,
|
||||
|
||||
Citaat:
Als deze niet mee veranderen met je thema, kun je zelf nog je icoontje maken of zoeken over het net. En zorg dat het icoontje deze eigenschappen heeft : naam : icon.png Grootte : 60 x 60 plaats dan het icoontje in de map applications/MobilePhone.app bijv (als het voor je telefoontje is en vervang daar de standaard, dit alles copieren kun je doen met winscp, iphonebrowser of andere.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Summerboard werkt niet!! HELP!! | gretta | Jailbreak apps en thema's | 0 | 03-06-08 02:34 |
Wallpaper op summerboard is niet meer fel.. | orli | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-05-08 01:53 |
Summerboard werkt niet goed | joke_name | Archief | 1 | 17-03-08 15:19 |
Summerboard werkt niet op 1.1.2? | laika666 | Archief | 3 | 12-01-08 13:41 |
Summerboard werkt niet? | JasperrrB | Jailbreak apps en thema's | 5 | 09-01-08 20:06 |
|
|