Geen verbinding updatserver discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien opnieuw een machtiging doen. start itunes klik op store en dan machtiging!!! Dit werkte bij mij ook ;-) succes Mvg John...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
misschien opnieuw een machtiging doen.
start itunes klik op store en dan machtiging!!! Dit werkte bij mij ook ;-) succes Mvg John |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
In netwerkvoorkeuren de DNS server aanpassen naar 8.8.8.8. Zowel op een Mac als rechtstreeks op iPhone leek dit te werken. |
|
|||
|
|||
Ik krijg het ook niet voor elkaar. Het bestand wordt via Itunes gedownload en tijdens het verwerken krijg ik de melding dat er een netwerk time-out is opgetreden. Al verschillende keren geprobeerd. Iemand een oplossing?
Edit: opgelost. Ik kon het niet geloven, maar na aanpassen van de dns in de Wi-Fi instellingen (naar 8.8.8.8) ging het wel. Laatst gewijzigd door Hvan; 10-03-12 om 12:06. |
Labels |
ios, probleem, server, update, verbinding |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geen verbinding! | hans407 | iPhone algemeen | 0 | 27-02-11 11:36 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Geen 3G verbinding?! | Nielssk | iPhone algemeen | 0 | 08-04-10 10:47 |
Geen Verbinding! | patrix | Archief | 8 | 07-12-07 10:00 |
|
|