Mobile netwerk schakelt uit als ik 3G functie aansteek discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb zelf proximus pay&go generation hiervoor nooit geen problemen had met men mobile netwerk. en sinds vandaag met ios 5.1 geïnstalleerd heb kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile netwerk schakelt uit als ik 3G functie aansteek
hoi, ik heb zelf proximus pay&go generation hiervoor nooit geen problemen had met men mobile netwerk. en sinds vandaag met ios 5.1 geïnstalleerd heb kan ik enkel mijn mobile netwerk gebruiken zonder 3G. moment als ik men 3G functie aanschuif valt men mobile netwerk uit. iemand met dezelfde problemen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
na een hardreset bleef het hetzelfde na heropstarten ook geen veranderingen heb dan maar volledige herstelling en reservekopie teruggezet gedaan nu is alles weer in orde
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem gehad. na volledige herstelling werkt het inderdaad terug
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op mijn ipad heb ik het probleem niet... daar blijft 3G perfect werken...
|
|
|||
|
|||
Mijn probleem is dat wanneer ik bel mijn 3G wegvalt en op EDGE overgaat. Gesprek valt wel niet weg. EDGE blijft aanhouden en keert niet terug naar 3G. Enige dat ik kan doen is vliegtuigmodus aan en uit zetten. Heb touwens goed 3G bereik.
Ook wanneer ik ergens ben en mijn 3G wegvalt komt deze niet vanzelf terug. Kan iemand mij helpen, is zeer vervelend. Is dit softwarematig of hardwareprobleem? |
|
|||
|
|||
Citaat:
na update naar 5.1 de APN opnieuw invullen bij mobiel netwerk en volledig herstarten... |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile netwerk instabiel, iPhone valt uit? | bengek | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-03-10 08:45 |
T-Mobile of Vodafone als netwerk | vuurvreter | Odido (T-Mobile) | 5 | 22-11-09 18:37 |
iPhone: Skype schakelt uit als ik voipover3g installer | Tqam | Jailbreak | 4 | 15-07-09 22:37 |
T-Mobile netwerk als standaard instellen bij orange sim | klaverentwee | Overige providers Nederland | 0 | 18-10-08 15:05 |
|
|