iPhone werkt alleen als hij aangelsoten is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allemaal! Mijn iPhone 4 16GB werkt alleen nog als ik hem in de stekker doe. Dan geeft de batterij 100% aan, maar als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone werkt alleen als hij aangelsoten is
Dag allemaal!
Mijn iPhone 4 16GB werkt alleen nog als ik hem in de stekker doe. Dan geeft de batterij 100% aan, maar als ik de stekker eruit haal, gaat het toestel uit. Waar ligt dit aan? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wellicht gaat het hier om een batterij probleem of de connectie ervan. Misschien is zoeken op youtube batterij vervangen iphone 4. Is echt niet zo moeilijk
|
|
|||
|
|||
Dankjewel
|
|
|||
|
|||
Heb je het probleem gevonden en kunnen oplossen ?
|
Labels |
batterij problemen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 3g zo traag, hij moet als nieuw worden! | fedor07 | iPhone algemeen | 14 | 07-09-10 01:31 |
iPhone: is de iphone nog gejailbraked als hij in de herstelmodus zit | pakoboy | Jailbreak | 7 | 18-07-10 16:57 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
Hoe duur gaat de nieuwe iPhone (als hij er komt) zonder abbo worden? | MTHJ | Archief | 34 | 09-07-09 15:24 |
Oplossing appsnap (als hij niet werkt 1e keer) | Arne2606 | Unlock [archief] | 2 | 23-11-07 18:05 |
|
|