Originele oortjes iPhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik gebruik mijn iPhone soms ook als iPod i.c.m. de originele koptelefoon. Ik heb er 'Budfits' bij gekocht. Zo'n beugeltje voor over je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Originele oortjes iPhone
Hallo allemaal,
ik gebruik mijn iPhone soms ook als iPod i.c.m. de originele koptelefoon. Ik heb er 'Budfits' bij gekocht. Zo'n beugeltje voor over je oor. Werkt echt super!!! Maar, gisteren kreeg ik tijdens het fietsen een oproep. Zou ik die met de bediening van het koptelefoontje moeten kunnen opnemen? Ik weet niet hoe. Ook harder en zachter zetten van de muziek en een ander nummer kiezen lukte me niet. Wie weet wat ik moet doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe de oortjes werken staat in de manuals bij Apple en zelfs in je iPhone manuel. Daarom hier ook een slotje.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone - 'controller' - Oortjes | XiniP | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 15-02-11 23:45 |
oortjes iphone 4 | Scooter | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 22-08-10 12:35 |
iPhone oortjes | S¡mon | Archief | 9 | 10-10-09 21:31 |
iPhone oortjes | S¡mon | Archief | 2 | 10-10-09 13:17 |
Iphone oortjes | rikfrombelgium | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 30-05-09 11:46 |
|
|