Streetview in Maps discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een adres aantik in mijn contacten dan opent Maps zich en laat zien waar in de straat dat huis zich bevindt. Maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Streetview in Maps
Als ik een adres aantik in mijn contacten dan opent Maps zich en laat zien waar in de straat dat huis zich bevindt. Maar de laatste tijd en dat is al een tijdje, zit Maps er behoorlijk naast. Vaak enkele tientallen meters, hierdoor kan het ook voorkomen dat hij een andere straat aangeeft.
De iPhone is niet gevallen of iets dergelijks. Hebben jullie dat ook? Zo ja heeft iemand dit ook op kunnen lossen? Ik werk met de iPhone4 5.1 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier is dat ook zo hoor .
Valt niks aan te doen. Soms is deze beter. Live Street View for iPhone 3GS, iPhone 4, iPhone 4S, iPod touch (3rd generation), iPod touch (4th generation) and iPad on the iTunes App Store |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 maart 2012 om 20:54 ---------- Ik heb deze ook, die is soms ook beter dan die ander die ik heb gepost, hangt wel van plaats tot plaats af. streetviewer is de naam van de app. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Streetview NL weg? | andreetje | iPhone algemeen | 4 | 04-11-10 14:33 |
|
|