//

Hotspot persoonlijk

Hotspot persoonlijk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij kunnen nu een persoonlijke hotspot instellen op onze iphone, maar ik krijg het niet klaar, ik heb bij instellingen de persoonlijke hotspot aangevinkt, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-03-12, 16:30
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard Hotspot persoonlijk

Wij kunnen nu een persoonlijke hotspot instellen op onze iphone, maar ik krijg het niet klaar, ik heb bij instellingen de persoonlijke hotspot aangevinkt, maar dan gebeurd er niets, volgens ik lees kan ik de iphone via bleutooth of usb verbinden, maar ik zie nergen mijn netwerk van mijn iphone, graag uw hulp met de instellingen aub, als ik het goed begrijp, kan ik dan met mijn ipad, via mijn iphone hotspot online gaan, ik kom er niet uit, ik heb die wel willen verbinden via een vaste pc, of wat doe ik fout, hulp hulp hulp
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-03-12, 19:13
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

op je iphone hotspot aanzetten en op het scherm blijven staan met de instellingen van de hotspot. Daarna met je ipad het Wi-Fi netwerk opzoeken wat je met je iphone hebt gecreerd. Connecten en klaar. Daarna kun je je iphone locken. Belangrijk is dat je eerst connectie hebt met je ipad en dan pas je iphone lockt.
  #3  
Oud 17-03-12, 19:21
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

heel erg bedankt voor het snel reageren, ik heb hier mijn iphone voor mij liggen met mijn persoonlijke hotspot aan, dan krijg ik een scherm of verbinden met bleutooth of via usb, maar mijn ipad staat nu op Wi-Fi, maar dat kon ik al op Wi-Fi gaan met mijn ipad, maar hoe vind ik het netwerk van mijn bijkomende iphone , graag nog uw hulp
  #4  
Oud 17-03-12, 19:40
undertaker undertaker is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 14
Standaard

instellingen / netwerk / wi-fi en dan je persoonlijke hotspot selecteren en je paswoord invullen.
  #5  
Oud 17-03-12, 19:44
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

ja dat klopt , maar waar vind ik mijn persoonlijk hotspot, als ik Wi-Fi aanzet dan gaat hij direkt naar mijn standaard Wi-Fi, ik zie nergen persoonlijke hotspot

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 maart 2012 om 19:55 ----------

als ik de iphone verbind via usb dan krijg ik verbinding , netwerk 6 , maar moet dat op openbaar staan of particulier, en hoe zet ik dat vast, als ik de iphone van de pc verwijder , is weer alles weg, maar misschien werkt het wel als ik van de vaste pc verwijderd ben , ik weet het niet meer, en toch zou ik het graag in orde hebben
  #6  
Oud 17-03-12, 19:56
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Je kunt op je iPad toch kiezen uit meerdere Wi-Fi netwerken? Zoek dan even naar je hotspot Wi-Fi netwerk. Als je die met je iPhone hotspot optie hebt aangemaakt staat ie erbij.
  #7  
Oud 17-03-12, 20:04
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

toch bedankt voor al de hulp, ik weet niet hoe ik die moet aanmaken, want hij staat er niet bij, toch heel erg bedankt voor de goede wil
  #8  
Oud 17-03-12, 20:13
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

ik probeer het nog een keer stap voor stap uit te leggen.

1. Zet op je iphone de hotspot functie aan en geef een wachtwoord in. Zie afbeelding.



Je ziet dat je iphone een Wi-Fi netwerk aanmaakt met de naam van je iphone en dat het netwerk nu detecteerbaar is.

2. Sluit je iphone niet af dus laat hem op de instellingspagina van de hotspot staan.

3. ga op de ipad naar je Wi-Fi instellingen. Bij alle gedetecteerde netwerken staat nu ook het Wi-Fi netwerk wat je met je iphone hebt aangemaakt.4

4. kies voor dit netwerk.

5. nu kun je je iphone van de hotspot pagina af navigeren of locken.
  #9  
Oud 17-03-12, 20:17
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ja dat is nu juist het probleem, ik zie neregen Wi-Fi staan en ik kan ook nergens een wachtwoord ingeven, die foto die u door stuur die zie ik niet
  #10  
Oud 17-03-12, 20:25
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Raar. Zeker als je zegt wel de beschikking te hebben over de hotspot functie. Sorry kan je dan niet verder helpen b
  #11  
Oud 20-03-12, 10:12
giljom giljom is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Belgische Limburg
Berichten: 268
Standaard

Ik kan proberen wat ik wil, maar ik krijg dat scherm waar ik Wi-Fi toegang moet krijgen en een wachtwoord in moet geven, dat krijg ik niet te zien, waar zouden ze mij kunnen helpen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hotspot Guest-20180129142242 iPhone Apps 4 23-01-12 10:08
Hi + Iphone (Persoonlijk verhaal) Daphne2 Overige providers Nederland 1 23-05-10 22:51
hotspot lkropman Wi-Fi 2 26-02-09 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:23.