PDF printer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet dat deze vraag niet op de iPhone slaat, maar ik weet het niet ergens anders te plaatsen. Als je PDF's print / ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
PDF printer
Hallo,
Ik weet dat deze vraag niet op de iPhone slaat, maar ik weet het niet ergens anders te plaatsen. Als je PDF's print / maakt, dan zijn bepaalde PDF documenten achteraf nog wel te bewerken en andere documenten niet. Welke PDF printer heb ik nodig, opdat ik zeker weet dat dit document later niet meer te openen is. Groet, Kees. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je daarvoor enkel Adobe software voor kunt gebruiken...
En dan nog zijn er genoeg converteerprogramma's die je pdf naar eender welk ander formaat kunnen exporteren... |
|
|||
|
|||
Citaat:
PDF documenten aanmaken met "Save as". En, met het ingebouwde "Preview" kan je documenten locken (of unlocken). En ook in Finder is dat mogelijk: |
|
||||
|
||||
Heren heel erg bedankt, OSX versie kende ik wel en vooral de lock mogelijkheid is super, maar ik zoek een variant voor een kennis voor op de PC en het document mag niet meer te openen zijn. (Sorry dat ik mij niet goed verwoord had in mijn eerste posting.)
Kees. |
|
|||
|
|||
Op een Windows PC gebruik je daar Adobe Acrobat (Professional) voor. Die maakt dan een "PDF-printer" aan.
|
|
||||
|
||||
Oke, maar is de cute- PDF documenten wel te openen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|