//

Synchronisatie iphone-agenda met hotmail verwijderen

Synchronisatie iphone-agenda met hotmail verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een nieuwe iphone (4S) en mijn oude (3gs) helemaal leeggehaald. Niet alleen ben ik al mijn smsjes en whatsappjes kwijt, ook de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-03-12, 18:13
hellome hellome is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard Synchronisatie iphone-agenda met hotmail verwijderen

Hallo,

Ik heb een nieuwe iphone (4S) en mijn oude (3gs) helemaal leeggehaald. Niet alleen ben ik al mijn smsjes en whatsappjes kwijt, ook de foto's en contacten heeft hij niet overgezet. Ik heb nu iig met Icloud de contacten teruggekregen maar ik word nu helemaal nerveus van die Icloud. Hij vraagt bij alles of ik wil synchroniseren en ik heb geen idee wat het gevolg is als ik het niet doe. Dan zegt hij: let op, hiermee wordt het verwijderd en dan weet ik niet of alles echt weg is, of alleen op de iphone. Alles op mijn computer zie ik steeds terug op mijn iphone (honderden bladwijzers, superirritant) en vice versa.

Ik kreeg nu weer zo'n bericht over email en ik drukte op toestaan. Nu zie ik in mijn hotmail (op de gewone computer) ineens mijn agendapunten staan. Maar dat wil ik helemaal niet! Als ik het probeer te verwijderen zegt hij dat het niet kan. Ik wil totaal niet dat al mijn gegevens van mijn iphone overal terug te zien zijn, maar met Icloud kan het bijna niet anders lijkt wel. Als ik op mijn telefoon de hotmailagenda wil uitzetten waarschuwd hij dat alle gegevens op de iphone dan weg zijn. Maar geldt dat voor de hotmailagenda (die ik niet gebruik) of nu ook voor mijn iphone agenda die ik heel veel gebruik?

Lang verhaal kort, hoe krijg ik de koppeling tussen mijn iphoneagenda en mijn hotmailaccount weg?

Oh en (even off-topic, sorry) op mijn oude telefoon had ik al mijn smsjes verwijderd. Die van whatsapp kon ik niet meer verwijderen want mijn account was er al uit toen mijn simkaart gedeactiveerd werd. Nu laat ik mijn moeder haar simkaart erin doen en whatsapp weer activeren, leest ze doodleuk al mijn berichten voor! Help!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
agenda, hotmail, icloud, iphone, synchroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
synchronisatie outlook agenda met iphone via syncmate jce iTunes 4 10-02-12 15:29
Windows: synchronisatie agenda thuis met agenda werk Mas1e Desktop-applicaties 0 01-11-11 12:49
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
agenda synchronisatie met iphone ifolkert iTunes 2 10-08-08 14:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:36.