Probleem met iPhone kopen. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik wil graag een Iphone 4S of 4 (off: Welke zal ik aanschaffen?) halen. Nu zag ik dat HI een advertentie had, maar daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met iPhone kopen.
Hallo,
Ik wil graag een Iphone 4S of 4 (off: Welke zal ik aanschaffen?) halen. Nu zag ik dat HI een advertentie had, maar daar zaten te veel addertjes onder de gras met lease etc. Nu is mijn vraag: Waar kan ik het goedkoopst een Iphone 4s of 4 halen met of zonder abonnement. Heb vanaf april 615 euro (Zoveel kost een Iphone 4s los 16gb). Iphone 4 is ook een optie, met abbo. Heb al bij dossier gekeken, maar dat is al verouderd. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou hem los kopen bij Apple voor 599 euro en dan een Simyo sim-only abbo erbij. Kan je zelf kiezen hoeveel belminuten/smsjes en internet. Simyo is van Kpn en kan alleen via het web besteld worden. Ik heb het ook en nooit problemen mee gehad, internet werkt ook goed.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
**Edit**
Je zult je sim zelf moeten knippen, maar volgen mij las ik laatst dat ze deze sinds kort leveren. http://lmgtfy.com/?q=simyo+micro+simkaart |
|
|||
|
|||
Ik heb hem inderdaad geknipt, maar tegenwoordig hebben ze microsims.
Moet je even kijken op het forum op de site van simyo, daar staat meer info. |
Labels |
abonnement, iphone 4, iphone 4s |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Met 3 mensen Iphone 4 kopen?? | tbeumer@ | Koopinformatie Nederland | 7 | 23-06-10 13:37 |
iPhone met simlock kopen | oentje13 | Archief | 1 | 05-11-09 17:06 |
iphone met abbo kopen | ankid | Archief | 1 | 30-06-09 11:34 |
iPhone: Iphone 3g met simlock kopen | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 27-06-09 16:11 |
iPhone kopen met pinpas in USA? | fl0riz | Koopinformatie USA | 13 | 02-03-08 18:15 |
|
|