Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik in gesprek ben en iemand belt mij, hoor ik een geluidssignaal en verschijnt er bovenaan mijn scherm de naam van degene die me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een gemiste oproep staat niet onder Gemiste Oproepen
Als ik in gesprek ben en iemand belt mij, hoor ik een geluidssignaal en verschijnt er bovenaan mijn scherm de naam van degene die me probeert te bereiken. Als ik daarna in gemiste oproepen kijk zie ik deze persoon echter niet terug.
Eea gaat wel goed indien iemand mij belt, ik niet in gesprek ben en ook niet opneem. Moet ik ergens iets instellen om ook in het eerste geval de betreffende persoon onder Gemiste oproepen terug te vinden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En bij ontvangen oproepen? Wanneer je zelf een oproep weigert, heb je hem niet gemist... Volgens mij.
|
|
|||
|
|||
Ook niet. Maar volgens mij komt het nu onder Berichten te staan dus je logica snijdt wel hout. Thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gemiste oproepen en voicemail niet bij recent | ArthurB | iPhone algemeen | 1 | 14-02-11 12:23 |
Gemiste oproep... gaat er een lampje branden?? | swappy18 | Archief | 1 | 23-12-10 13:10 |
[T-Mobile] Gemiste oproep maar iPhone niet overgegaan | vanilla | Odido (T-Mobile) | 52 | 18-03-10 23:21 |
Gemiste oproepen | maltje | iPhone algemeen | 2 | 08-05-09 12:19 |
Lukt niet contact uit gemiste oproepen toevoegen | macgreek | iPhone algemeen | 2 | 14-04-08 17:01 |
|
|