Reboot 3gs bij lage temperatuur en 50% batt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer mijn batterij van de 3gs <50% is gaat hij bij lager temperatuur spontaan uit... Doet ie eigenlijk al een hele poos. Met diverse firmware. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reboot 3gs bij lage temperatuur en 50% batt
Wanneer mijn batterij van de 3gs <50% is gaat hij bij lager temperatuur spontaan uit...
Doet ie eigenlijk al een hele poos. Met diverse firmware. Aangezien mijn batterij ook niet erg lang meer meegaat, vroeg ik me af of dit probleem verholpen is door een nieuwe batterij te plaatsen. Als ik dan toch de batterij laat vervangen, is er dan ook eentje met meer capaciteit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet iemand een betrouwbaar adres in Friesland/Groningen om dit te doen?
(Liefst carry-in) |
|
|||
|
|||
heeft bij mij in het verleden al zijn nut bewezen (vergelijkbare klachten) herstart bij inschakelen van GPS, of normaal bij diverse batterij percentages... Met een nieuwe batterij van iFixit met handleiding zelf gedaan...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem 3GS na jailbreak naar 4.2.1, baseband 06.15.00! Geen GPS + batt snel leeg! | RPieter | Jailbreak | 1 | 22-03-11 10:12 |
3gs met 23% batt. sluit zelf af en gaat niet aan | coelho | iPhone algemeen | 3 | 21-08-09 23:21 |
Ontiegelijk lage resolutie afbeeldingen bij opslaan, sinds FW2.2 | Mic2000 | iPhone algemeen | 4 | 04-04-09 23:10 |
|
|