iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Geluid Iphone 4 werkt alleen bij meldingen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/116396-geluid-iphone-4-werkt-alleen-meldingen.html)

Ronalddeboer4 15-04-12 22:03

Geluid Iphone 4 werkt alleen bij meldingen
 
Beste mensen,

Ik heb een vraag over mijn Iphone 4 iOs 5.1.
Sinds een paar weken hoor ik geen geluid meer over mijn interne speaker wanneer ik een game speel of muziek wil afspelen.
Meldingen of gesprekken over de speaker doen het wel.
Als ik het geluid wil aanpassen met de volumeknoppen aan de zijkant verschijnt er alleen een belletje in het scherm en gebeurt er verder niets.
Als ik het volume balk wil verschuiven onder in de 'dock' naast de ipod functies, verdwijnt het schuifballetje.

Iemand enig idee wat er aan de hand is. Ik heb van alles geprobeerd.
De instellingen bij algemeen, muziek, geluiden enz. heb ik nagelopen maar kom hier niet uit.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

lauralammertink 16-04-12 08:59

Ronald,

Ik lees ff met je mee, aangezien ik hetzelfde probleem heb. Ik kan wel gewoon bellen en gebeld worden dan doet het geluid het wel, maar bij games, muziek, youtube etc. doet het geluid het niet. Ben benieuwd of iemand ons kan helpen! Heb de iphone al wel herstelt via Itunes, maar werkt ook niet!

Ronalddeboer4 16-04-12 09:40

Laura,

Ik heb m'n telefoon idd ook al hersteld maar kwam daar ook niet ver mee.
Ik ga misschien vandaag even langs de t-mobile shop. heb em verzekerd dus miss kunnen zij wat doen. De apple-store dacht dat t een hardware probleem was. Maar wezen me door naar de leverancier. Ik houd je op de hoogte.

lauralammertink 16-04-12 09:50

Ik heb hem dus niet verzekerd! :( Maar zou fijn zijn als je me op de hoogte wilt houden!

Riket 16-04-12 10:39

Dit heeft te maken met vocht in je hoofdtelefoonaansluiting leg je iphone eens een nachtje in een afgesloten bakje met droge rijst dat trekt het vocht eruit want nu denkt de iphone dat er een hoofdtelefoon aangesloten is

lauralammertink 16-04-12 10:41

Oke Riket, ga het vanacht meteen proberen. Moet dan de telefoon helemaal onder rijst liggen? Of alleen een laagje?

Riket 16-04-12 10:44

het beste is helemaal onder de rijst moet je allen uitkijken dat er geen rijstkorrel in je hoofdtelefoonaansluiting komt

Ronalddeboer4 16-04-12 16:12

Vanmiddag ben ik naar een andere apple store geweest en naar de t-mobile shop.
Beide weten niet wat er aan de hand is helaas. Omdat ik mijn telefoon heb verzekerd kan ik hem laten ophalen. Over 2 weken heb ik de telefoon weer in huis. Hoop niet dat het onder mijn eigen risico valt.
Succes verder. Zou je even willen laten weten of de rijst truc heeft gewerkt?

lauralammertink 23-04-12 10:47

De rijst truc heeft bij mij helaas niet geholpen! Laat je even weten of het bij jou is gelukt? En wat de reden was en eventuele kosten?

Groetjes!

krullebol2 18-08-12 22:49

Herkenbaar
 
Hier zelfde probleem. Ik heb headphone aansluiting en dockconnector zelf vervangen. Probleem blijft. Ben erg benieuwd wat bij jullie heeft geholpen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:33.