Factuur discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een betaalde App op de iPhone van mijn vrouw installeer, zou ik graag zien dat de factuur niet op haar mail terecht komt. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Factuur
als ik een betaalde App op de iPhone van mijn vrouw installeer, zou ik graag zien dat de factuur niet op haar mail terecht komt.
Kan dat zo veranderd worden dat die factuur bij mij terecht komt? #zehoeftnietallesteweten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruik je voor haar een aparte Apple ID die aan haar emailadres is gekoppeld?
|
|||
|
|||
Ja. Laten we zeggen haar eigen e-mail. Maar ik wil die factuur naar mijn e-mail
|
|
|||
|
|||
Dan zul je toch het apple id aan moeten passen volgens mij, de factuur kun je naar mijn idee niet naar een ander emailadres sturen dan waar je je apple id mee hebt aangemaakt.
|
|
|||
|
|||
Welke app mag ze niet zien??
|
|
|||
|
|||
Dat maakt niet uit. Geld uitgeven voor een app is al te veel. Terwijl ik het voor haar alleen maar mooi/makkelijk wil maken
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar je kunt die app ook met jouw ID op haar iPhone zetten. Alleen zul je altijd met jouw ID moeten updaten, dan. |
|
|||
|
|||
Was juist in de app store aan het kijken.. Als je in een welbepaalde app onderaan kijkt kun je deze schenken... Is dit niets voor jou??
(weet zelf niet hoe dit juist gaat) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mega factuur | Coolkenneth | Orange | 4 | 06-10-11 10:28 |
iPad factuur | Elidb | iPad algemeen | 3 | 11-08-11 20:36 |
Vraagje over mijn factuur. | Nilzeh. | Odido (T-Mobile) | 6 | 24-07-10 13:06 |
Factuur vertraagd | XIII | Odido (T-Mobile) | 11 | 07-01-10 13:12 |
Factuur - WA Verzekering | iDie | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-08-09 16:56 |
|
|