//

Iphone 4 in de soep gevallen ,veel problemen

Iphone 4 in de soep gevallen ,veel problemen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn zus heeft een iphone 4 met ios 5.0.1 in haar soep laten vallen.. Redelijk grappig idd. Ze heeft hem daarna afgedroogt en beetje gekuist ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-04-12, 20:53
siemenvdw siemenvdw is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Exclamation Iphone 4 in de soep gevallen ,veel problemen

Mijn zus heeft een iphone 4 met ios 5.0.1 in haar soep laten vallen.. Redelijk grappig idd. Ze heeft hem daarna afgedroogt en beetje gekuist en daarna heb ik nog in de speakers gekuist waar ook zeer veer vuil uit kwam.. Nu het probleem is dat de linker speaker vanonder het niet meer doet en je kan dus geen muziek meer horen maar wel nog als je gebelt word want de rechter doet het nog goed . Nu de speaker vanboven gaat ook nietmeer en ik denk ook dat dit deels is omdat hij blijft steken in koptelefoonmodus We hebben al vannales geprobeerd en zijn nu wat ten einde raad. Verder willen we de iphone niet restoren want dan kan je hem niet meer jailbreaken zeker? Als het echt moet dan natuurlijk wel maarja


Mvg, Siemenvdw en alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-12, 21:05
apple freak 1994 apple freak 1994 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Locatie: Oldenzaal.
Berichten: 17
Standaard

Ik denk dat je gewoon mee terug moet naar de winkel waar je hem gekocht hebt en ik denk dat dit niet onder de garantie valt omdat dit je eigen schuld is als je er nog garantie op hebt als je de geen garantie meer op hebt denk ik dat je beter een nieuwe kunt kopen als de speaker eenmaal kapot is kun je er niets meer mee.
  #3  
Oud 22-04-12, 21:11
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Ik hoop dat de soep nog gesmaakt heeft...want het zal zowat de duurste soep zijn die je zus ooit heeft gegeten...

Ne mens komt zo van alles tegen...

Mijn gedacht...
  #4  
Oud 22-04-12, 21:13
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Als de garantie dan toch vervallen is, schroef hem dan eens zelf open. Je verliest er niks meer mee.
  #5  
Oud 22-04-12, 21:14
siemenvdw siemenvdw is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

En als ik hem open schroef wat kan ik dan ? En idd zeer dure soep xd En ohja met headphone gaan alle geluiden nog
  #6  
Oud 22-04-12, 21:16
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Zoveel mogelijk schoonmaken. Een paar dagen in de rijst leggen. Dan wordt het vocht onttrokken aan de telefoon. Na een paar dagen weer in elkaar zetten en opnieuw proberen.
  #7  
Oud 22-04-12, 21:17
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Allereerst van harte welkom op het iCulture forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic kunnen gebruiken.

Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.

Je kunt verder advies vragen in het aangereikte topic.

//Slotje
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten

Labels
iphone, kapot, soep



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
veel problemen met mijn iphone 3gs, wie kan me helpen ? magrietlinne iPhone algemeen 4 06-07-11 16:43
Veel problemen met overgang 3G naar iPhone 4 rb1962 iPhone algemeen 1 11-12-10 10:29
iPhone ondervindt veel problemen Saathan iPhone algemeen 6 23-04-10 09:51
iPhone: Gebruikers die veel problemen hebben met hun IPHONE na jailbreak The Raptor Jailbreak 10 07-07-09 21:02
veel problemen Juss Unlock [archief] 16 22-05-08 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.