Binnenkomende sms berichten bewaren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op de website staat dat je binnenkomende sms berichten als volgt kunt verwijderen: Ga naar Instellingen- Berichten en dan Toon voor vertoning. Alleen als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Binnenkomende sms berichten bewaren
Op de website staat dat je binnenkomende sms berichten als volgt kunt verwijderen: Ga naar Instellingen- Berichten en dan Toon voor vertoning.
Alleen als ik naar Instellingen - berichten op mijn Iphone ga dan staat er daarna geen Toon voorvertoning maar Imessage. Kan iemand mij vertellen hoe ik bij de optie Toon voorvertoning kom?? Heb een Iphone 4S 16GB Groetjes, Stan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoeld gewoon een sms van iemand wegdoen uit zijn geheel of een deel van je conversatie?
ga gewoon naar je messages app; open deze. Je krijgt eventueel een lijst van mensen die je hebt gesmst Slide over een van je contacten en verwijder het gesprek. In een sms een zin wegdoen kan ook: open het gesprek, klik op "edit" en duid aan wat je weg wil laten. |
|
|||
|
|||
Bedoel eigenlijk dat ik bepaalde smsjes wil bewaren.
Zijn die in een speciale map te zetten of kunnen die alleen bewaard blijven door in de berichten te laten staan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 april 2012 om 09:29 ---------- Als ik nu een sms krijg zie je dat meteen in begin scherm van de Iphone met een groot gedeelte van tekst zou eigenlijk alleen de notificatie willen zien dat ik sms heb gekregen zonder gedeelte van tekst. Is dat op eea manier in te stellen Heb onderstaande gevonden op deze site maar die Toon voorvertoning optie staat niet op mijn Iphone Binnenkomende sms-berichten verbergen - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Ze kunnen enkel bewaard worden door ze te laten staan inderdaad.
-Overal in je vraag staat verwijderen?- --> Titel aangepast |
|
|||
|
|||
Binnenkomende sms-berichten verbergen
Zou je me dan ook kunnen vertellen hoe je binnenkomende sms-berichten kunt verbergen
Hieronder staat beschreven hoe dat moet, maar heb die optie Toon voorvertoning niet eens op mijn Iphone Binnenkomende sms-berichten verbergen - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sms bewaren | BorealisBV | iPhone algemeen | 1 | 25-07-11 12:40 |
Geluid toevoegen voor binnenkomende sms | downie | iPhone algemeen | 2 | 25-06-10 13:32 |
van 1.0.2. naar 1.1.1, sms berichten bewaren | swarthur | iPhone algemeen | 7 | 30-10-09 21:08 |
SMS geschiedenis bewaren | Brandweer | Archief | 1 | 25-03-09 11:09 |
|
|