Bluetooth na update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ikheb een iphone 3GS. Sinds ik IOS 5.0.1 heb geïnstalleerd werkt de bluetooth niet meer. Hij blijft maar zoeken en vind niets. Het bluetooth icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth na update
Ikheb een iphone 3GS. Sinds ik IOS 5.0.1 heb geïnstalleerd werkt de bluetooth niet meer. Hij blijft maar zoeken en vind niets. Het bluetooth icoontje blijft grijs en als ik de bluetooth pagina verlaat verdwijnt ook het grijze icoontje. Wie kent dit probleem en beter nog hoe te herstellen?
MvG. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt de headset/carkit in de juiste modus staan?
|
|||
|
|||
ja daar ligt het niet aan, de bluetooth gaat niet aan, icoon blijft grijs. Was bij T mobile en het bleek dat de verkoopster dit probleem ook heeft
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
carkit, headset
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://support.apple.com/kb/HT4982?viewlocale=nl_NL |
|
|||
|
|||
Bedankt Wouter!
Jammer dat ze dat bij Apple care en de helpdesk niet kunnen vertellen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth Carkit geen geluid na 4.2 update | lemme201 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 24-11-10 15:43 |
Iphone 3G update - bluetooth verbinding verbroken | Jackie de B | iPhone algemeen | 0 | 03-08-10 12:26 |
Na 2.0.2 update problemen met bluetooth | kauwgomballen | iPhone algemeen | 8 | 02-09-08 19:11 |
|
|