Error - Package download failed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iedereen, Ik heb laatst problemen bij installeren en de-installeren van me applicaties. Ik krijg te lezen >> Error Pakcage Download Failed!. Hebben mensen ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Error - Package download failed
Beste Iedereen,
Ik heb laatst problemen bij installeren en de-installeren van me applicaties. Ik krijg te lezen >> Error Pakcage Download Failed!. Hebben mensen ook zulke problemen? Hoe kan ik dit oplossen? Had ik iets verkeerds geinstalleerd? Ik heb firmware 1.1.3. Alvast bedankt. Kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
In onderstaande link wordt het probleem besproken, tevens staan er een aantal oplossingen. Suc6
https://forum.iculture.nl/f28/i...ad-failed.html |
|
|||
|
|||
Het werkt weer.
Super Tks. |
|
|||
|
|||
Graag gedaan...en trouwens nog welkom op het forum....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
HELP: "ERROR - Package download failed" | Giographic | Archief | 1 | 26-05-08 22:44 |
package download failed!! | JoriSsz | Jailbreak apps en thema's | 5 | 11-05-08 17:36 |
installer: Error: package download failed: can't find host! | mijland | Jailbreak apps en thema's | 62 | 28-03-08 18:46 |
Package download failed | Axel1 | Archief | 2 | 18-03-08 23:28 |
error package download failed | dainy | Archief | 1 | 24-02-08 19:23 |
|
|