Iphone 4 start continu op maar komt niet verder dan het apple logo discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een hoop dingen gedaan met veel verschillende iphones ik heb er dus wel enigzins verstand van maar dit is een probleem wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 start continu op maar komt niet verder dan het apple logo
Ik heb al een hoop dingen gedaan met veel verschillende iphones ik heb er dus wel enigzins verstand van maar dit is een probleem wat ik toch echt niet kan oplossen. Ik kreeg een iphone 4 in mijn handen gedrukt waarvan ze zei dat die kortsluiting had gehad, wat me sterk lijkt want hij doet het nog enigzins. De telefoon start op als die aan de lader zit, laat voor ongeveer 5 seconden het apple logo zien en valt dan weer uit dit proces herhaalt zich continu. Nou is het probleem dat die ook niet herkend wordt door de computer. Een hard reset werkt niet hij wil niet in DFU dus ik kan er weinig mee. Weet iemand hier een oplossing voor? bvd
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
apple logo, iphone 4, start niet op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem: iPhone 3G komt niet verder dan het Apple-logo na 'val' | MilanXS | iPhone algemeen | 2 | 04-04-12 15:52 |
iPod Touch komt niet verder dan Apple Logo! | Raul1997 | Archief | 1 | 14-11-10 20:59 |
ipodtouch gaat niet verder dan het apple logo! | thommie | iPhone algemeen | 1 | 12-08-09 23:22 |
kom niet verder dan apple logo...help! | jcpearl | iPhone algemeen | 25 | 23-06-09 21:38 |
Apple Iphone Firmare 1.1.4 komt niet verder dan Singleuser boot | Hamza | Archief | 3 | 21-09-08 14:51 |
|
|