Youtube wel op pc, niet op iOhone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn laptop kan ik de Youtube-video "asleep" van de everly brothers wel afspelen, op mij iPhone 4 krijg ik lange lijsten, maar niet datzelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtube wel op pc, niet op iOhone
Op mijn laptop kan ik de Youtube-video "asleep" van de everly brothers wel afspelen, op mij iPhone 4 krijg ik lange lijsten, maar niet datzelfde nummer. Is er een truckje dat ik niet ken om het toch op de iPhone te bekijken?
Het sturen van het linkje resulteert in: "film laden niet mogelijk". |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ingesloten Youtube venster speelt niet af op iPad maar wel op iPhone | Saidou | iPad algemeen | 0 | 24-04-12 21:34 |
Toetsenbord werkt wel/niet/wel/niet/wel toch niet | Drezzz | iPhone algemeen | 7 | 08-12-11 23:25 |
Breaking news CNN etc op Iohone 4 | rschilders | iPhone Apps | 0 | 08-08-11 19:49 |
Eindeloos Online op 2G, wel internet geen youtube | Demon Hunter | Overige providers Nederland | 4 | 28-03-09 18:10 |
[FW 1.14] YouTube via GPRS werkt niet goed, via Wi-Fi wel? | MCNO | Archief | 2 | 04-03-08 01:25 |
|
|