Geluid tijdens bellen werkt niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb mijn iphone even geupdate naar iOS 5.1 maar nu als ik iemand bel hoort diegene mij niet en ik hoor hem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid tijdens bellen werkt niet meer
Hallo allemaal,
Ik heb mijn iphone even geupdate naar iOS 5.1 maar nu als ik iemand bel hoort diegene mij niet en ik hoor hem niet. Als ik skype gebruik werkt microfoon wel en de geluid ook. Ik heb geen garantie meer. Weet iemand een oplossing voor dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Telefoon eens helemaal uitzetten voor 20 minuten. Of een hard reset. Anders even herstellen in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik wil even voor de zekerheid downgraden van iOS 5.1 naar 4.2.1 maar ik krijg steeds error code 1013 aan het einde. Bij het begin krijg ik error code 3194 die fix ik met tinyumbrella Daarna krijg ik 1600 error die fix ik met redsn0w. |
|
||||
|
||||
Van JB weet ik niets af... sorry.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid tijdens bellen, hardware werkt wél. | pposthoorn | iPhone algemeen | 1 | 14-05-12 21:25 |
Iphone 4s Geluid niet helder tijdens bellen | hababam | iPhone algemeen | 2 | 30-03-12 02:41 |
sms geluid tijdens bellen | xcansx | iPhone algemeen | 5 | 08-12-11 17:17 |
geluid tijdens bellen | keviiin | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 18:13 |
Vreemd geluid tijdens bellen | area070 | Archief | 3 | 23-04-08 17:55 |
|
|