home buton discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds vandaag blijft de home knop van mijn i phone regelmatig hangen. dit heb ik opgelost dmv naar instellingen-algemeen-toegankelijkheid-(en assistive touch in te schakkelen. nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
home buton
sinds vandaag blijft de home knop van mijn i phone regelmatig hangen.
dit heb ik opgelost dmv naar instellingen-algemeen-toegankelijkheid-(en assistive touch in te schakkelen. nu heb ik een transperante home knop op mijn scherm. laten maken hoeft niet voor me krijg over 2 maanden ander toestel. kalibereren dmv app te starten powerbuton inhouden tot uitschakel menu,,home knop ingedrukt houden tot ios werkt ook niet. resseten dmv kabel in pc home knop indrukken tot stembediening vervolgen op anuleeren werkt ook niet.(moet inprincipe gewoon nieuwe knop in) maar met de tranperante home knop op mijn scherm (dacht)ik wel 2 maanden uit te zitten,,maar niks is minder waar. doordat de home knop blijft hangen springt hij steeds op stembediening en belt vervolgens jan en alleman op (niet alleen mijn bestaande contacten maar ook willekeurige nummers) naar wat google ben ik erachter dat ik via instellingen-algemeen-codeslot(aan)-voicedail kunt uitschakkelen,,yes dacht ik nu heb ik het. helaas ook nu springt ie gewoon op stembediening en belt vervolgens naar jan en alleman. wie o wie weet hoe je de stembediening functie die word geactiveert dmv home knop ingedrukt te houden (permanent kunt uitschakelen) bvd denio |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedoel je Siri? Algemeen > Siri > Siri uitschakelen |
|
|||
|
|||
Eigenlijk bedoel ik software matig heel de homebutton deactiveren zodat deze gewoonweg geen functie meer heeft!
|
|
||||
|
||||
dat ksn niet. Vervangen kost €75,-. Die haal je er bij verkoop wel weer uit. Best de moeite dus...
|
|
|||
|
|||
heb hem laten maken
onder bij de home buton is het gaan oxideren ook bij de dok waar ik hem in oplaat waarschijnlijk wat vocht bij gekomen,,toch bedankt voor reactie!!!
|
Labels |
homebutton, stembediening |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
home knop | klinker | iPhone algemeen | 8 | 06-11-10 19:55 |
@home email | Lenvm72 | iPhone algemeen | 0 | 03-08-10 20:10 |
Email en @home | Lenvm72 | iPhone algemeen | 1 | 29-04-10 21:51 |
|
|