film verwijderen van iphone 3g 16gb discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Mijn 1ste post hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een tijdje geleden een film op mijn iphone 3g ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
film verwijderen van iphone 3g 16gb
Hallo allemaal.
Mijn 1ste post hier en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een tijdje geleden een film op mijn iphone 3g gezet en nu wil ik deze erafhalen maar het lukt mij niet. Heb de film al van mijn pc verwijdert een dan mijn gsm aangesloten en gesynchroniseerd maar hij blijft op mijn gsm staan. In itunes vind ik nergens de optie om het te verwijderen en op mijn gsm ook niet. Hoop dat iemand hier weet hoe ik dat kan doen zonder terug naar fabrieksinstellingen te gaan. Heb hier op het forum ook al eens rondgekeken maar vind niet echt iets wat mij kan helpen. Alvast bedankt Mvg Stijn |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met je vinger van rechts naar links vegen over de film?
|
|||
|
|||
Merci voor de tip.
Nu schaam ik mij wel een beetje |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film van naar Iphone | Daan813 | iPhone algemeen | 10 | 25-09-11 23:17 |
Foto: Film bibliotheek verwijderen | vandijk1974 | Muziek, foto & video | 4 | 04-03-11 14:59 |
Video: film van iPhone halen | KrAdrie | Muziek, foto & video | 5 | 21-02-08 00:13 |
|
|