iponhe 4 hard reset zonder password discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een iphone4 en wil weten hoe je harde reset doet. Een vriend van me heeft als geintje zomaar een passwrd ingevoerd, en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iponhe 4 hard reset zonder password
Hoi,
Ik heb een iphone4 en wil weten hoe je harde reset doet. Een vriend van me heeft als geintje zomaar een passwrd ingevoerd, en nu kom ik er niet meer in. Het gaat om een iphone4 met laatste firmware. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herinstall is de enige optie. Of je vriend om het paswoord vragen. Aangezien dit hier al wel eens is besproken kan er een slotje
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Hard reset na verwijderen SAM software | svcb | Jailbreak | 0 | 27-04-12 17:33 |
iphone blijft rebooten na hard reset | Basoflion | iPhone algemeen | 13 | 10-01-12 03:16 |
i4 (niet gebruikt)niet uit herstelmodus met itunes/hard reset etc. | tigerpunt | iTunes | 0 | 26-09-10 20:32 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Hard reset daarna deed de iPhone het niet meer | psvpas | iPhone algemeen | 0 | 20-02-10 20:21 |
|
|