iphone bestellen bij apple discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gister via apple.com/nl een iphone 4s bestelt. Ik heb de betaling gedaan via bankoverschrijving met ing. Hierbij heb ik bij 'mededelingen' het referentienummer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone bestellen bij apple
Ik heb gister via apple.com/nl een iphone 4s bestelt. Ik heb de betaling gedaan via bankoverschrijving met ing. Hierbij heb ik bij 'mededelingen' het referentienummer gezet en mijn bestelnummer. Maar hoe kunnen hun nou weten dat deze betaling voor mijn iphone is & dat het mijn bestelling is? Via mijn bestelnummer?
bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, via het gekozen artikel en bestelnummer.
|
|
|||
|
|||
Okee bedankt! Ik vind het namelijk allemaal maar een beetje vaag en dat het zolang duurt. Maar voor een iphone heb ik wel wat over
|
|
|||
|
|||
Oh en weten jullie ook hoe lang het ongeveer duurt voordat de betaling is ontvangen? In de mail staat 3 tot 5 werkdagen maar heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
iphone bestellen by apple
Hoi,
Nou mijn iPhone had ik na 1 week in huis de 64Gig versie ben errug tevreden. Gr Mike |
|
|||
|
|||
Hallo,
ik had hem met 4 dagen in huis, ik heb alleen met een creditcard betaald ik weet niet of dat iets uitmaakt. Dit is mijn eerste iPhone en ben er zeer tevreden over, had ik eerder moeten doen.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kunt beter met credit card betalen, dan is hij tot een half jaar tot eur 250 verzekerd.
Had hem ook snel in huis. Voor andere apple producten kun je ook andere winkels overwegen ivm een mogelijk langere garantie. |
|
|||
|
|||
Kreeg net een sms van apple dat ie is verzonden
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S bestellen op de Duitse apple site | Dashter | iPhone algemeen | 1 | 09-10-11 19:28 |
iphone bestellen bij ing | koedijk | Odido (T-Mobile) | 12 | 23-09-09 20:18 |
|
|