Iphone 4 backup - sms berichten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gezien ik het probleem heb bij 1 persoon dat als ik een sms stuur, de oudste sms steeds automatisch wist (en nergens meer te vinden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 backup - sms berichten
Gezien ik het probleem heb bij 1 persoon dat als ik een sms stuur, de oudste sms steeds automatisch wist (en nergens meer te vinden is) zou ik graag regelmatig een back-up maken van mijn sms berichten. (Tenzij iemand hier een oplossing voor weet?)
Nu is mijn vraag: hoe maak ik zo'n back-up, en waar kan ik deze (berichten/backup) dan terugvinden op mijn mac? Is een iphone4, niet gejailbreaked. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een Mac kan je die SMS in de iTunes backup bekijken met iBackup Viewer en er uit plukken met iPhone Backup Extractor.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het programma iBackucp viewer net gedownload, maar er komt een melding op:
'this back-up database is encrypted! Current version does not support encrypted backups yet' Bedankt voor je antwoord trouwens, weer en stapje dichter bij de oplossing voor mijn probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp berichten uitlezen uit backup Iphone | Venno | iPhone algemeen | 2 | 19-10-11 03:22 |
|
|