woordherkenning discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, sinds twee weken gelukkig bezitter van 8gb Iphone, tot zover alles duidelijk en werkt perfect, enige vraag is het woordherkenning gebeuren bij SMS-en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
woordherkenning
Hallo Allemaal, sinds twee weken gelukkig bezitter van 8gb Iphone, tot zover alles duidelijk en werkt perfect, enige vraag is het woordherkenning gebeuren bij SMS-en tot nu toe herkent ie nog bar weinig woorden terwijl ik bepaalde woorden al meerder keren gebruikt heb, is het niet zo dat de iphone na het 1x gebruikken van een woord deze opslaat en bij een volgende keer zich herinnerte...?
Graag even info... Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
normaal na 3 maal....maar uit eigen ondervinding....werkt het niet super !
|
|
|||
|
|||
OK! Dankjewel , en is er wat aan te doen zodat het wel goed werkt ?
|
|
|||
|
|||
Is het uberhaupt mogelijk om woordherkenning uit te zetten? (Hij wil vaker het 'verkeerde' woord gebruiken dan het juiste.)
|
|
||||
|
||||
Jep, gewoon Kb2 installeren & naar General > Keyboard gaan of met superpreferences.
|
|||
|
|||
woordherkenning
Maar de woordherkenning is dus niet te verbeteren ?
Groet, marco |
|
||||
|
||||
Als je 3 keer op het kruisje drukt als hij met een verbetering komt, dan wordt het woord opgeslagen
|
|||
|
|||
Komt er ook een moment dat ie alle gebruikte woorden opslaat en gebruikt wanneer nodig of werkt dit niet goed ??
|
|
||||
|
||||
Als je 3 keer op het kruisje klikt onthoudt hij deze en geeft die suggestie een volgende keer. Ik gebruik zelf geen T9 dus kan er niet alles over vertellen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
stemmetje bij woordherkenning | fritskos | iPhone algemeen | 3 | 17-07-10 07:42 |
|
|